Gå til innhold

Curiosity-eksperimentet er ferdig (iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker det er kjempegøy for de som støttet Kickstarteren å vite at en fyr som bare spiller AAA-konsollspill skal være gud i et spill som i teorien skal være et nytt Populous.

 

Uansett så regner jeg med (håper) at de som ga Molyneux penger var forberedt på at det verste kunne skje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tenker det er kjempegøy for de som støttet Kickstarteren å vite at en fyr som bare spiller AAA-konsollspill skal være gud i et spill som i teorien skal være et nytt Populous. Uansett så regner jeg med (håper) at de som ga Molyneux penger var forberedt på at det verste kunne skje.

 

Ja, for han kan jo selvsagt ikke være et intelligent og oppegående menneske som kan sette seg inn i andre PC-sjangere han ikke har spilt før.

Lenke til kommentar

Ja, for han kan jo selvsagt ikke være et intelligent og oppegående menneske som kan sette seg inn i andre PC-sjangere han ikke har spilt før.

 

Erfaring går en lang vei.

 

Men jeg føler at dette er mer et PR-stunt enn annet. Jeg tror ikke de lar guttungen få muligheten til å rote til spillet.

Lenke til kommentar

Ganske kul "premie"! Men det må jo sies at det garantert føles urettferdig for folk som har spilt i flere uker/måneder og brukt penger på spillet, at en som bare spilte 1 time vant hele greia. Nå er jo dette noe de visste fra starten, at bare 1 ville vinne og det å bruke penger er jo valgfritt.

Men jeg tror personlig at jeg ville følt meg veldig snytt.

Lenke til kommentar
Ja, for han kan jo selvsagt ikke være et intelligent og oppegående menneske som kan sette seg inn i andre PC-sjangere han ikke har spilt før.
Erfaring går en lang vei.

 

Joda, men det betyr jo ikke at han ikke er villig til å utvide sin spillerfaring så han får en bedre forståelse av hva slags type spill Godus er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...