Gå til innhold

Test: HTC One SV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dette minuset utdypes? "Maskinvare på 2011-nivå" MSM8960 var ikke tilgjengelig før 2012 såvidt jeg kan se. Utsagnet ser også litt rart ut i forhold til innledningen på "Teknologi" siden av testen: "HTC One SV er en god mobiltelefon, og det er ikke lenge siden en telefon med tilsvarende spesifikasjoner ville gått til topps på listene."

 

Mitt største ankerpunkt til telefonen er oppløsningen på skjermen i forhold til størrelsen og prisen (og HTC sin somling med oppdateringer)

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Hvordan kan denne få terningkast 4 når en ett år eldre modell er bedre og billigere? HTC melker kundene med dårlig maskinvare og "design". Og amobil biter på. At ett utskiftbart batteri trekkes frem som ett pluss er jo helt fantastisk. Skjermen er den samme som min gamle SGS2 som er 2 år gammel!

I går var det en artikkel om den millionen med "fjoller" som ikke bruker datatrafikk på sin smarttelefon. Sikkert de som kjøper denne røveren til 3000+. Jeg blir oppgitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra ikke HTC forvirrer kundene med forvirrende navn på produktene sine.One X (toppmodell)One SOne VOne (ny toppmodell)One SVEr det nogenlunde riktig rekkefølge på mobilene?

 

Nei :-)

Samsung Galaxy som søk på prisjakt.no gir 40 treff.(mindre enn 6" ellers blir det flere)

Lenke til kommentar

Det er vel en del av markedsføringen å skape seg en ID som Galaxy eller One. Jeg synes ikke det er så galt. Jeg kan skjønne at noen synes det er kjedelig.

 

Må gi deg kompliment for mange fine bilder på facebook-siden din :-)

 

Joda, skjønner forsåvidt det. Men synes de kunne valgt noe enklere enn det HTC har valgt med One X, One, One SV osv.

 

Tusen takk for det :) Lenge siden jeg har fått lagt ut noe nå, går litt i rykk og napp. Skal til Bergen i to uker nå så jeg håper å komme hjem med noe brukbart :)

Lenke til kommentar

Joda, skjønner forsåvidt det. Men synes de kunne valgt noe enklere enn det HTC har valgt med One X, One, One SV osv.

 

Tusen takk for det :) Lenge siden jeg har fått lagt ut noe nå, går litt i rykk og napp. Skal til Bergen i to uker nå så jeg håper å komme hjem med noe brukbart :)

 

Synes selv det er morsomt med foto og tar bilder selv. Dessverre blir kameraet brukt for lite, men mener jeg skal bruke det mer nå med lys og godt vær :-) God fornøyelse i Bergen!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Noen nevner høy pris. Ser den ligger til 1698,- på Spaceworld.

 

Er denne et godt kjøp til den prisen?

Et veldig godt kjøp til denne prisen. Denne terminalen er undervurdert når vi ser på salgstall, men gir mye for pengene og spesielt til de priser vi ser i dag. Rundt 2000 uten abo er billig for denne terminalen. I tillegg har den et veldig pent design :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...