Gå til innhold

Batman: Arkham City-oppfølger kommer i år (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge en ny utvikler får leke seg med spillmekanismen som var å finne i Arkam Asylum/City (restene fra det Rocksteady etterlot seg), og at de er fans av de tidligere spillene, så tror jeg at dette skal gå bra.

 

Call of Duty bytter litt på studioer av og til, og det er ingen av spillene i den serien til nå som har fått rævva kritikk sånn gjennomsnittlig (utenom de håndholdte utgavene kanskje).

 

Nå har jeg vel rundet Arkham Asylum og Arkham City tre ganger allerede, og ser på meg selv som en lidenskapelig fan av Batman, så jeg håper inderlig at neste spill i serien blir i samme stil som de to forgående spillene.

Lenke til kommentar

Holder meg unna denne etter alt maset med DLC i Arkham City. Satans GFWL! Fikk aldri spilt Harley Quinn DLC'en, så den er satt i tapskolonnen.

 

Live.com opplegget til MS har vel fortsatt feil epost også siden det ville ta en hel måned å skifte. For noen amatører.

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Rocksteady eller ingenting! Vil ikke ha et outsourcet Batman-spill fra et uerfarent studio.

 

Ingen hadde hørt om Rocksteady før Arkham Asylum. De hadde kun laget ett spill før AA,og var helt klart et uerfarent studio. Så la oss vente til spillet kommer ut før vi dømmer det til døden :)

Endret av Kuff1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holder meg unna denne etter alt maset med DLC i Arkham City. Satans GFWL! Fikk aldri spilt Harley Quinn DLC'en, så den er satt i tapskolonnen.Live.com opplegget til MS har vel fortsatt feil epost også siden det ville ta en hel måned å skifte. For noen amatører.

 

du får skaffe en 'crack' eller noe så du får spilt det... kan ikke sitte på ræva og bare finne seg i sånnt tull som det her.

Lenke til kommentar

Holder meg unna denne etter alt maset med DLC i Arkham City. Satans GFWL! Fikk aldri spilt Harley Quinn DLC'en, så den er satt i tapskolonnen.Live.com opplegget til MS har vel fortsatt feil epost også siden det ville ta en hel måned å skifte. For noen amatører.

 

Slet endel med Arkham City jeg også. Savegamet forsvant når jeg hadde kommet godt over halvveis i spillet, mens supporten ikke hadde aning på hvordan de skulle fikse det. Var mildt sagt spennende å spille når du kunne miste savegamet når som helst...feil type spenning dog.

 

Men selv med en så grov feil så var AC umulig å legge fra seg. Et av mine favorittspill gjennom alle tider.

Lenke til kommentar

Arkham City var da mye bedre enn Arkham Asylum synes nå jeg. AA var et bra spill uten at det tok helt av for min del, men jeg ble helfrelst av City. Føler meg nesten som en tyv som fikk de så billig på Steam, men jeg ante ikke om de var bra på forhånd da mitt forhold til Batman i utgangspunktet er ikke-eksisterende.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Arkham City var en opvisning i elendig historiehåndtering, hopp, gapende hull, mangler og ulogiske biter, håpløs DLC-utpressing, bugs, m.m. Arkham Asylum derimot, var fantastisk.

 

City var laaangt bedre på alle områder, mener i hvertfall jeg. Synes historien var langt mer interessant, spesielt mot slutten. Når det gjelder spillbarheten var den forbedret der den kunne forbedres, og spesielt morsomt var det å dive-bombe seg gjennom byen. For ikke snakke om alt det fantastiske sideinnholdet, som på mange måter var minst like bra gjennomført som resten av spillet.

Lenke til kommentar

Holder meg unna denne etter alt maset med DLC i Arkham City. Satans GFWL! Fikk aldri spilt Harley Quinn DLC'en, så den er satt i tapskolonnen.

 

Live.com opplegget til MS har vel fortsatt feil epost også siden det ville ta en hel måned å skifte. For noen amatører.

 

JA, GFWL kan de spare seg for, for noe møkkaopplegg, går jo ikke an å overføre saves feks, og det viste seg at jeg hadde begynt med en offline-bruker uten at dette kom særlig klart fram. Har de ingen folk som tester brukervennlighet hos MS om dagen?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...