Gå til innhold

Hva vil Facebook avsløre i morgen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noe stort på vei til Facebook
Nei, det er det aldeles ikke. Det forandrer niks for folk som ikke bruker det mølet. Er det noe jeg ikke kan fordra så er det hyping på denne måten.

 

Noe stort kan vel likevel være på vei til Facebook, selv om ikke du bruker tjenesten? Jeg forstår ikke dette behovet til folk som ikke er på Facebook til å påpeke det hver gang de får sjansen. Du er ikke på Facebook, hva bryr det oss andre?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Noe stort kan vel likevel være på vei til Facebook, selv om ikke du bruker tjenesten?

 

Fordi det er ikke stort for folk som faktisk bruker tjenesten heller. Det påvirker ikke livet deres bortsett fra når de sitter på Facebook. Det er med andre ord ikke vits å hype på denne måten, og det er bare irriterende gratisreklame.

 

Ett nytt produkt på markedet er ikke stort.

 

Jeg forstår ikke dette behovet til folk som ikke er på Facebook til å påpeke det hver gang de får sjansen. Du er ikke på Facebook, hva bryr det oss andre?

 

Jeg gir svarte faen i det. Jeg nevner sjelden Facebook, men jeg må da få lov å påpeke at slik hyping er håpløst når det bare fører til noe ytterst anti-klimatisk slik som enda en ubrukelig telefon eller en ny oppdatering til Facebook.

 

Utover det, så vil jeg gjerne at du peker ut nøyaktig hvor du ser at jeg peker ut at jeg ikke bruker Facebook i denne setningen:

 

Det forandrer niks for folk som ikke bruker det mølet.

 

Det er sant at jeg ikke bruker Facebook, men ikke legg ord i munnen på meg når jeg ikke påpekte det i utgangspunktet. Det eneste jeg påpekte er at det forandrer niks for folk som ikke bruker tjenesten, og sannsynligvis forandrer det ingenting for folk som faktisk bruker Facebook.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Noe stort kan vel likevel være på vei til Facebook, selv om ikke du bruker tjenesten?
Fordi det er ikke stort for folk som faktisk bruker tjenesten heller. Det påvirker ikke livet deres bortsett fra når de sitter på Facebook. Det er med andre ord ikke vits å hype på denne måten, og det er bare irriterende gratisreklame.Ett nytt produkt på markedet er ikke stort.
Jeg forstår ikke dette behovet til folk som ikke er på Facebook til å påpeke det hver gang de får sjansen. Du er ikke på Facebook, hva bryr det oss andre?
Jeg gir svarte faen i det. Jeg nevner sjelden Facebook, men jeg må da få lov å påpeke at slik hyping er håpløst når det bare fører til noe ytterst anti-klimatisk slik som enda en ubrukelig telefon eller en ny oppdatering til Facebook.Utover det, så vil jeg gjerne at du peker ut nøyaktig hvor du ser at jeg peker ut at jeg ikke bruker Facebook i denne setningen:
Det forandrer niks for folk som ikke bruker det mølet.
Det er sant at jeg ikke bruker Facebook, men ikke legg ord i munnen på meg når jeg ikke påpekte det i utgangspunktet. Det eneste jeg påpekte er at det forandrer niks for folk som ikke bruker tjenesten, og sannsynligvis forandrer det ingenting for folk som faktisk bruker Facebook.

 

Voldsomt så sint du er da. Dette teknofil.no, hvor man leser om teknologirelaterte nyheter. Med én milliard brukere verden over, så vil endringer på Facebook gjelde ganske mange av leserne her. Med tanke på tidligere reaksjoner som har kommet fra brukerne som følge av endringer ved Facebook, så er det tydelig at det er noe som engasjerer. Det er godt mulig at det Facebook har tenkt å annonsere er stort for dem, selv om det mest sannsynlig ikke vil være stort for deg.

 

Jeg forstår fremdeles ikke at en som ikke har noen interesse av å bruke Facebook likevel klikker på en artikkel som omhandler nettopp Facebook, og i tillegg tar seg tid til å skrive en såpass surmaget kommentar. Meningsløse kommentarer, slik som den du skrev, gjør dette forumet rimelig kjipt til tider.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Voldsomt så sint du er da.

 

Kaymeerah-kun reporting!

 

Dette teknofil.no, hvor man leser om teknologirelaterte nyheter. Med én milliard brukere verden over, så vil endringer på Facebook gjelde ganske mange av leserne her.

 

Det forsvarer ikke å skrive tabloid- og agurknyheter.

 

Med tanke på tidligere reaksjoner som har kommet fra brukerne som følge av endringer ved Facebook, så er det tydelig at det er noe som engasjerer.

 

Selvfølgelig engasjerer det når oppdateringene ofte frustrerer så mange brukere.

 

Det er godt mulig at det Facebook har tenkt å annonsere er stort for dem, selv om det mest sannsynlig ikke vil være stort for deg.

 

And herein lies the problem. Det at Facebook hyper det betyr ikke at media burde gi de gratisreklame og skrive tabloidnyheter.

 

Jeg forstår fremdeles ikke at en som ikke har noen interesse av å bruke Facebook likevel klikker på en artikkel som omhandler nettopp Facebook, og i tillegg tar seg tid til å skrive en såpass surmaget kommentar.

 

Fordi jeg er drit lei Tek-nettverket sine konstante dårlige overskrifter, svakt sammensatte artikler og agurknyheter slik som "Hva avslører Facebook i morgen? Nå sprer vi rykter gjennom media som helt sikkert ikke er sant!"

 

Meningsløse kommentarer, slik som den du skrev, gjør dette forumet rimelig kjipt til tider.

 

Du har en ignore-knapp. Jeg hadde ikke satt pris på om du brukte den, men den er der i tilfelle du blir lei.

Lenke til kommentar

Fordi jeg er drit lei Tek-nettverket sine konstante dårlige overskrifter, svakt sammensatte artikler og agurknyheter slik som "Hva avslører Facebook i morgen? Nå sprer vi rykter gjennom media som helt sikkert ikke er sant!"

Så selv om du er "drit lei Tek-nettverket" og tydeligvis synes artiklene er dårlige og intet annet enn agurknyheter, så leser du de, og tar deg attpåtil bryet å kommentere?

 

Den beste måten å få de til å slutte å skrive om Facebook, er å IKKE klikke seg inn på artiklene og IKKE kommentere de. De bruker antall klikk og innlegg i kommentarfeltet til å måle interessen, og jo flere som klikker seg inn på en artikkel, og jo flere som kommenterer, jo større er sjansen for at de skriver mer om det samme emnet. Så at du klikker deg inn på artikler du ikke liker, øker sjansen for at du får flere dårlige artikler å klikke deg inn på.

 

Så gratulerer med å skyte deg selv kraftig i foten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så selv om du er "drit lei Tek-nettverket" og tydeligvis synes artiklene er dårlige og intet annet enn agurknyheter, så leser du de, og tar deg attpåtil bryet å kommentere?

 

Den beste måten å få de til å slutte å skrive om Facebook, er å IKKE klikke seg inn på artiklene og IKKE kommentere de. De bruker antall klikk og innlegg i kommentarfeltet til å måle interessen, og jo flere som klikker seg inn på en artikkel, og jo flere som kommenterer, jo større er sjansen for at de skriver mer om det samme emnet. Så at du klikker deg inn på artikler du ikke liker, øker sjansen for at du får flere dårlige artikler å klikke deg inn på.

 

Dette er jeg klar over, og ja, det er helt sant at jeg skyter meg selv i foten. Det er uansett verdt å melde fra at jeg vil se bedre artikler, og hvor ellers skal jeg si i fra?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...