Gå til innhold

Hvilken norsk nettavis synes du er best?


TMB

  

92 stemmer

  1. 1. Hvilken norsk nettavis synes du er den beste?

    • VG Nett
    • Dagbladet
    • Aftenposten
    • Dine Penger
    • DinSide
    • Kvinneguiden
    • Hardware.no
    • Akam.no
      0
    • Amobil.no
      0
    • Gamer.no
    • Teknofil.no
      0
    • ITavisen
      0
    • Side 2
      0
    • Side3
      0
    • Nettavisen
    • Pressfire.no
      0
    • Spill.no
      0
    • Nyhetsspeilet
    • Dagens Næringsliv
    • NRK
    • Digi.no
    • Klikk.no
      0


Anbefalte innlegg

Lurer på hvilken norsk nettavis folket mener er den beste - da med tanke på innhold, utseende, journalistikk etc.

 

Type innhold er ikke tatt i betraktning. Alt i fra VG til HW.no.

 

Selv stemmer jeg for DinSide da jeg liker at de oppdaterer med mange artikler hver dag, og dekker er bredt spekter av kategorier. Noe for en hver smak.

 

Er garantert mange jeg ikke har tatt med, så bare si ifra så skal jeg legge de til! :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Interessert i spill, og da må jeg velge mellom Dagbladet og VG. Begge har meget interessante spill- og teknologispalter: VG har det fantastiske Level Up-programmet, og Dagbladet eier min favoritt blant spillmediene: Pressfire.no.

 

Men seieren går til VG. Level Up er et show som både er underholdende, morsomt og imformativt. PressFire er hakket bedre når det kommer til skriftlig spillnytt etc, men kan ikke måle seg med Level Up. Håper det showet fortsetter så lenge spill eksisterer!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg stemte på VG, fordi det er de som har bredest innhold av nyheter. Etterpå kan det være jeg sjekker artikler med tilsvarende innhold hos andre, som gjerne er mer detaljerte sammenlignet med VGs artikler. Ofte blir det litt kort på VG Nett. Men likevel det er alltid VG Nett jeg kommer tilbake til, så da blir den på en måte best ... Hvis ikke hadde jeg ikke brukt den så mye som jeg gjør.

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke funnet en nettavis som ikke er søppel. Aftenposten, NRK, VG og Dagbladet har nesten ingen informasjon, og tar den personlige / følelsesladede vinklingen av saker. Anmeldelser av underholdning er også dårlige av det jeg har sett. De tar som regel det populære standpunktet fra utenlandske sider, og klarer ikke tenke selv. Frustrerende at de store nettavisene for Norge er slik siden det er vanskelig å få nasjonale nyheter fra utenlandske sider.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...