Gå til innhold

Anmeldelse: Fable: The Journey (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på når konsollprodusentene skal innse at bevegelseskontrollere har gått av moten for lengst og at den gode gamle analogspaken fortsatt regjerer?

Kinect fungerer bra til spill som Kinect Sports og Dance Central. Dette er dog sannsynligvis den siste spikeren i kista for høybudsjetts Kinect-spill som sikter seg inn på spillentusiasten.
Lenke til kommentar

Lurer på når konsollprodusentene skal innse at bevegelseskontrollere har gått av moten for lengst og at den gode gamle analogspaken fortsatt regjerer?

Kinect fungerer bra til spill som Kinect Sports og Dance Central. Dette er dog sannsynligvis den siste spikeren i kista for høybudsjetts Kinect-spill som sikter seg inn på spillentusiasten.

Ja, du skjønte vel at jeg mente storkonsumenten som faktisk kjøper mer enn 5 spill gjennom produktets levetid.

Lenke til kommentar

Har ikke Fable bare hatt 1 bra spill ?

Mulig jeg tar feil, men var ikke dette ganske åpenbart, reklamen om spillet var kjøpte folk på en game boot som fortalte at de elsker Fable og rollespill og at dette spillet var dritbra,

 

Visst PR avdelingen var sån, så er jo hele firma ubrukelig og ingen burde se fram til noe,

de vil jo selv lage dårlige spill

la dem gjøre det, se hva som skjer :p

 

Aldri sett på Fable som en stor serie, hatet Xbox men Fable 1 var veldig bra men ikke noe serlig nostalgia fra spillet nå.

Fable 2 gadd jeg ikke fullføre,

Fable 3 visste ikke om det en gang

Lenke til kommentar

Kan de ikke bare gi opp å lage slike drittspill for Kinect?

 

Er det i det hele tatt noen slike typer kontrollere som virkelig fungerer?Wii er helt greit, men det er liksom noe som mangler i forhold til vanlige kontroller.

Å utgi dette spillet med kinect måtte jo gå rett vest.Ganske som jeg tenkte da jeg hørte om spillet første gang, blir nevnt i denne anmeldelsen, nemlig at det blir for snevert og at du får en følelse av å sitte i en vogn i en fornøyelsespark.

 

Fable har tapt seg.Det første var og blir antagelig for all fremtid det beste.3`ern var middelmådig, i beste fall.

Når Skyrim kom ut, var det litt som å få en aha opplevelse for min del når det kommer til rollespill.

Skyrim har da alt som Fable ikke har, minus endel humor, noe som jeg savnet i Skyrim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...