Gå til innhold

? Støtter 500 000 Android-apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det står mellom et Android-nettbrett og et Windows 8-nettbrett er det kanskje tilgjengelige apper som avgjør.

Da det var Apples appstore vs Android Market i samme situasjon følte jeg ikke forskjellen i antall apps utgjorde noen forskjell for meg. Det jeg trengte hadde begge. Tror det er det samme for apps til MS enheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Surface, here I come.

 

Husk at dette ikke vil være mulig på Windows RT-versjonen. Den kjører ARM, ikke AMD.

 

Men nå kommer det nok til å komme en haug av Windows 8-apper også.

Lenke til kommentar
Hvis det står mellom et Android-nettbrett og et Windows 8-nettbrett er det kanskje tilgjengelige apper som avgjør.

Da det var Apples appstore vs Android Market i samme situasjon følte jeg ikke forskjellen i antall apps utgjorde noen forskjell for meg. Det jeg trengte hadde begge. Tror det er det samme for apps til MS enheter.

Bedre å ha muligheten og ikke trenge den, enn motsatt, selv om det muligens er ganske gimmicky :)

 

Jeg stiller meg noe skeptisk til at en slik løsning ikke vil fungere på Intel-prosessorer, men vi får se med tiden...

Lenke til kommentar

Dette er en skikkelig dårlig idé egentlig.... Windows 8 er veldig bra, men det er ganske viktig at apper er laget spesielt for Windows 8 for å bli bra.

 

Tror kanskje ikke alle innser hvor viktig dette er? Nesten ingenting av det som er bra i Win8 funker uten at det programmeres for det. Appbar, share, search, batteritid, tiles, snapping, skydrive...

 

Den største faren med dette er at utviklere tror de kan komme unna med en Android app istedet for en win 8 app. For noen spill kan det være ok så lenge du aksepterer at det vil sluke batteri.

Lenke til kommentar

Heter det ikke Windows Phone Store nå (snart...)? :)

 

Marketplace skal dekkje både Windows Phone, Windows og sikkert fleire MS-produkt etter kvart. Dei kjem nok til å halde på namnet...

 

WMPowerUser reports that users will now buy their apps from the Windows Phone Store, not the Windows Phone Marketplace.

http://www.techradar...e-store-1091563

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...