Gå til innhold

Galaxy S III får Jelly Bean neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slapp av Samsung galaxy nexus brukere, dere får oppdateringen en gang dere også. Samsung må bare kvalitetssikre den først.

 

Fåååå den Nåååååå!!!! Neida, men sysn nå OTA updaten skulle vært her til nå, skulle ikke måtte flashe og rote for å få den.

Trenger ikke root. Men flashe må du om du vil ha den nå. Bare gjør det. Det føles så godt etterpå. Og når SIII har fått JB, kan du fortsatt kose deg med at du har Android Vanilla JB.

 

Og nå når mobilen forstår norsk er jo det flott. Men Google Now er jo også stemme, og der er vi vel ikke helt ennå?

Forstår og forstår fru Blom. Jeg har enda til gode at den skjønner det jeg sier på vanlig Oslo-bokmål

Min forstår det meste jeg har testet, med cirka 80-90% treff. Men det er fortsatt ikke noe jeg bruker. Google Now fungerer ikke med norsk stemme enda nei. Bare Google søk.

Lenke til kommentar
Og nå når mobilen forstår norsk er jo det flott. Men Google Now er jo også stemme, og der er vi vel ikke helt ennå?
Forstår og forstår fru Blom. Jeg har enda til gode at den skjønner det jeg sier på vanlig Oslo-bokmål

 

Joda. Det blir vel til at man ikke bruker det. Men resten av tjenesten er jo konge om man bruker google til det meste på nett, og det gjør jo hvermansen

Lenke til kommentar

Jeg har installert all slags lumske kernels og roms på tableten min og har enda ikke klart å bricke den. Klarte å softbricke den gamle telefonen min, men da måtte jeg bare legge inn ROM'en på nytt.

 

Jo nyere og mer populær telefonen din er jo lettere er det å finne informasjon rundt root/CFW. Den gamle telefonen min (Samsung i5700) var ikke veldig populær, men en person var heldigvis interessert i å mekke root og rom til den. Om du har en telefon som HTC One X eller SGS3 så vil du garantert finne godt over 10 forskjellige personer som mekker roms og derfor vil du også finne bedre guides.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...