Gå til innhold

Killzone kommer til Vita (Vita)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha? Leiesoldat for begge sidene altså? -Instant skip.

 

Det er litt viktig for meg at historien er fornuftig , å være leiesoldat og ta oppdrag fra begge sidene er trolig noe som aldri hadde skjedd i den virkelige verden da oppdragsgiveren aldri kan stole på om du kommer til å dolke dem i ryggen eller ei.

Killzone 1 - 3 var underholdende, sannsynligvis så var 2'eren det beste av alle 3 og 3'eren ble litt mer som et oppgulp for å tjene inn en ekstra slant. Multiplayer var underholdende på alle tre, men synd det ikke tok helt av (noe jeg antar kan være pga det elendige voice chat tjenesten på ps3).

Lenke til kommentar

Jaha? Leiesoldat for begge sidene altså? -Instant skip.Det er litt viktig for meg at historien er fornuftig , å være leiesoldat og ta oppdrag fra begge sidene er trolig noe som aldri hadde skjedd i den virkelige verden da oppdragsgiveren aldri kan stole på om du kommer til å dolke dem i ryggen eller ei.Killzone 1 - 3 var underholdende, sannsynligvis så var 2'eren det beste av alle 3 og 3'eren ble litt mer som et oppgulp for å tjene inn en ekstra slant. Multiplayer var underholdende på alle tre, men synd det ikke tok helt av (noe jeg antar kan være pga det elendige voice chat tjenesten på ps3).

 

du har ikke spillt psp 'killzone liberation'? da har du gått glipp av historien. mellom kz1 og kz2..

 

killzone mercenary, er mere en historie i historien, og dette har jo resistance spill serien drevet på med lenge. så at det kommer et spill av killzone som er litt utenom selve killzone historien ser jeg bare på som en friskt pust...

 

angående online delen så spilles både kz2 og kz3 mye den dag i dag. det er ingen problemer med å finne folk å spille med. så hva du mener med at det ikke tok av, stiller jeg meg uforståelig til. kz serien er en av de bedre multiplayer spillene der ute til dags dato, og ja den er meget annerledes en mw/cod opplevelsen. hvis du er en mw/cod spiller så vil du nok hate kz. derfor finner du også et litt mere voksent spill community, som er et stort plus...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Killzzzznnnore.

 

her har vi nok en blackops unge ja...

 

Godt forsøk, men skivebom. Jeg kjedet meg genuint gjennom Killzone 2 og demoen til Killzone 3. Uforståelig steril spillmekanikk, uspennende områder, amatørmessig historie/figurer. Helt OK stemmeskuespill, så vidt jeg husker. 5/10, midt på treet, snart glemt.

 

(kan si mye stygt om black ops, men der har man i det minste prøvd å gjøre noe "nytt" med måten historien fortelles på selv om det ble for mye fram og tilbake for min del.

Lenke til kommentar
Killzzzznnnore.
her har vi nok en blackops unge ja...
Godt forsøk, men skivebom. Jeg kjedet meg genuint gjennom Killzone 2 og demoen til Killzone 3. Uforståelig steril spillmekanikk, uspennende områder, amatørmessig historie/figurer. Helt OK stemmeskuespill, så vidt jeg husker. 5/10, midt på treet, snart glemt.(kan si mye stygt om black ops, men der har man i det minste prøvd å gjøre noe "nytt" med måten historien fortelles på selv om det ble for mye fram og tilbake for min del.

"Uforståelig steril spillmekanikk", huh? Du er litt av en skarping, du.

Lenke til kommentar

Jaha? Leiesoldat for begge sidene altså? -Instant skip.Det er litt viktig for meg at historien er fornuftig , å være leiesoldat og ta oppdrag fra begge sidene er trolig noe som aldri hadde skjedd i den virkelige verden da oppdragsgiveren aldri kan stole på om du kommer til å dolke dem i ryggen eller ei.Killzone 1 - 3 var underholdende, sannsynligvis så var 2'eren det beste av alle 3 og 3'eren ble litt mer som et oppgulp for å tjene inn en ekstra slant. Multiplayer var underholdende på alle tre, men synd det ikke tok helt av (noe jeg antar kan være pga det elendige voice chat tjenesten på ps3).

 

du har ikke spillt psp 'killzone liberation'? da har du gått glipp av historien. mellom kz1 og kz2..

 

killzone mercenary, er mere en historie i historien, og dette har jo resistance spill serien drevet på med lenge. så at det kommer et spill av killzone som er litt utenom selve killzone historien ser jeg bare på som en friskt pust...

 

angående online delen så spilles både kz2 og kz3 mye den dag i dag. det er ingen problemer med å finne folk å spille med. så hva du mener med at det ikke tok av, stiller jeg meg uforståelig til. kz serien er en av de bedre multiplayer spillene der ute til dags dato, og ja den er meget annerledes en mw/cod opplevelsen. hvis du er en mw/cod spiller så vil du nok hate kz. derfor finner du også et litt mere voksent spill community, som er et stort plus...

 

Har faktisk fått med meg Liberation også takket være en psp , så har nok kosa meg med den delen av spillet også.

Som sagt, for meg personlig er historiefortellingen en viktig del av singleplayer kampanjen, det er nettopp derfor at en såkalt "leiesoldat" som hopper frem og tilbake for begge sidene ikke akkurat er noe som tiltrekker meg historiemessig. Det betyr ikke at jeg dømmer spillet ad - dundas , men at jeg personlig ikke gidder å bruke noe tid på det med mindre jeg faktisk blir imponert av det på en eller annen måte.

 

Multiplayer delen på Killzone spillene er som sagt bra som jeg sa, men den har i alle fall i mine øyne aldri tatt av som andre store fps spill (Battlefield 3 for eksempel ) og det var nok til disse jeg siktet , jeg har nok personlig brukt svært mange timer på Killzone 2 mp og det er personlig min favoritt , men jeg følte aldri at det var like populært som andre spill når jeg ble spurt om jeg hadde lyst til å bli med å spille noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...