Gå til innhold

Sniktitt: Meizu MX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til artikkelforfatter : Flyme OS er en modifisert utgave av miui android. Har du ikke prøvd, finn deg en telefon, root den og sjekk ut ;)

 

Vet ikke helt hvor du har fått dette fra. Selvom disse operativsystemene har noen likheter, er Flyme utviklet på egen hånd av Meizu. Men sjefen for firmaet som har laget MIUI har tidligere jobbet i Meizu.

Lenke til kommentar

Hvorfor står det at s2 fikk 43 fps i nenamark 2? Jeg får alltid 50+, faktisk kommet opp i 53

 

Jeg refererte til testresultatene fra den opprinnelige testen, fra testdatabasen vår. Senere programvareoppdateringer er sikkert årsaken til at S II scorer høyere nå. Kjørte ny test på S II (med den siste Android 4-oppdateringen), og fikk en score på 50 - det vil si identisk med Meizu MX. Har oppdatert artikkelen.

 

Takk for tilbakemeldingen.

Lenke til kommentar

He, denne her såg jo faktisk meget sleek ut må jeg si! Har brukt MIUI stort sett hele min S2 sin levetid (gikk nylig over til stock ICS) og det er en meget bra vinkling av Android platformen, perfekt for folk som har hatt iPhone.

 

Fristet nesten litt med import gitt :p

Lenke til kommentar

Ja, hvem trenger vel iPhone 4S nå da :!: ?

 

Ellers så vil jeg bare si at denne telefonen ser mye bedre ut en iPhone 4S, selv om den ser noe lik ut.

Din subjektive mening er feil. Designen ser billig ut, og er ikke i nærheten av kvalitetslooken som iPhone 4S har.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, hvem trenger vel iPhone 4S nå da :!: ?

 

Ellers så vil jeg bare si at denne telefonen ser mye bedre ut en iPhone 4S, selv om den ser noe lik ut.

Din subjektive mening er feil. Designen ser billig ut, og er ikke i nærheten av kvalitetslooken som iPhone 4S har.

At en iPhone 4S ser bra ut har liten betydning når telefonen går i 1000 knas bare ved å se hardt nok på den.

 

Meizu MX ser bedre ut en iPhone 4S og den tåler MYE mere enn iPhone 4S i tillegg. Så in the end, det er en telefon som er bedre enn iPhone 4S.

 

Designen på iPhone 4S lurer VELDIG mange til å tro at telefonen består ut av noe høykvalitetsmateriale, mens i realiteten så er kvaliteten under middels på iPhone 4S.

 

For hvordan telefonen ser ut og føles i handa sier lite på hvordan kvaliteten er.

 

Såppass burde dere vite.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...