Gå til innhold

Facebook skal legge reklame i nyhetsfeeden din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Hvordan kan reklame gjøre en tjeneste mer spennende? Tjener ikke Facebook sinnsykt med penger allerede?

 

Glad jeg er kvitt driten.

 

Hehe, "mer spennende", jeg liker hva folk klarer å lire av seg for å skjule ting som er til ulempe for brukeren.

 

AtW

"Nytale" er jo ikke ukjent fra politikken heller. Jeg er enorm tilhenger av nytale, så lenge man har tunga rimelig rett i munnen når man leser nyheter så blir det å oppdage nytale en morsom aktivitet.

Lenke til kommentar

Uff, irriterer meg at Zuckerberg & Co tror de kan gjøre hva de vil, siden Facebook har såpass mange trofaste brukere. På tide å sette foten ned, får da være grenser for hvor mye dritt de skal prakke på oss. Tjener de ikke fett nok på reklamene på siden allerede? Latterlig at de i tillegg prøver å fremstille dette som noe positivt for brukerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Uff, irriterer meg at Zuckerberg & Co tror de kan gjøre hva de vil, siden Facebook har såpass mange trofaste brukere. På tide å sette foten ned, får da være grenser for hvor mye dritt de skal prakke på oss. Tjener de ikke fett nok på reklamene på siden allerede? Latterlig at de i tillegg prøver å fremstille dette som noe positivt for brukerne.

Selvfølgelig kan de gjøre hva de vil, så lenge de ikke bryer noen lover? Så lenge man har signert og godtatt FBs brukeravtale har man jo i utgangspunktet solgt seg?

Tør regne med at det er mange aktører som vil betale godt for å få sin reklame spredd til de ulike millionene med brukere, og så lenge det er penger å tjene for FBs del sier det vel sitt?

Lenke til kommentar

Bruker adblock på linuxen og HOSTS-blokk på windowsen, og får fremdeles mer enn nok reklame via det lille jeg ser på TV.

 

Og spennende, du liksom. Neatorama tar seg av den biten så det holder. Reklame er aldri spennende. Til ytterste nød har Superbowl-pausen et par humringer.

 

Kvitt deg med tven da vel ;) eller dekoder

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det er som de sier; Betaler du ikke for en tjeneste er sjansen stor for at det er du selv som er produktet.

 

Forøvrig;

Dersom de på alvor mener at facebook blir mer spennende med ekstra reklame så forteller det jo litt om kvalieteten på innholdet ellers.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt et reklamefritt Youtube og Facebook helt siden jeg startet og bruke reklameblokkeren Ad Block Plus til Firefox, håper Ad Block tar seg av disse reklamene også.

Jeg visste ikke engang at det var reklamer på Youtube og Facebook før jeg brukte noen andre sin PC. :)

Endret av Coffey
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...