Gå til innhold

– Neste Xbox blir billigere og mye mindre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mindre, billigere og med tett integrert med kinect. Høres ut som Microsoft har lært fra Nintendo. De lager et produkt som blir ganske kasual.

 

Dette kombinert med det som høres ut som en spennende arkitektur og det vi får håpe blir en ganske fullverdig versjon av Windows 9 kan dette bli meget intressant. Spesielt som centerpiece/mediecentre/htpc i stua. Dropp fjernkontroll til hele underholdningssystemet og styr alt med bevegelser...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det nye navnet skal kalles "Xbox 720". Det gir ikke meningen. Xbox 360 heter jo det fordi jorda er 360 grader, du kan "spille" online med alle over hele jorda. Xbox 720 gir ikke mening da... Skal du spille med jorda^2? To spill samtidig? Spille med månen? Skjønner ikke jeg. Hvis noen kan forklare meg hvorfor 720 i det hele tatt vil gi mening?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det nye navnet skal kalles "Xbox 720". Det gir ikke meningen. Xbox 360 heter jo det fordi jorda er 360 grader, du kan "spille" online med alle over hele jorda. Xbox 720 gir ikke mening da... Skal du spille med jorda^2? To spill samtidig? Spille med månen? Skjønner ikke jeg. Hvis noen kan forklare meg hvorfor 720 i det hele tatt vil gi mening?

det er jo bare avisene som kaller den 720 om ikke det var opplagt... hva avisene tenker må gudene vite :p

Lenke til kommentar

I utgangspunktet er jeg bare interessert i mer kraft som tilrettelegger for bedre spillopplevelser. Ganske tradisjonell, med andre ord. Ting som Kinect blir bare en tvilsom bonus jeg muligens kommer til å pirke borti.

 

Men Microsofts bestselgende serier er vel Gears of War, Halo, Fable, osv. Voksne saker. De tenker nok på dette i utviklingen, selv om de prøver å nå ut til et bredere publikum.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det nye navnet skal kalles "Xbox 720". Det gir ikke meningen. Xbox 360 heter jo det fordi jorda er 360 grader, du kan "spille" online med alle over hele jorda. Xbox 720 gir ikke mening da... Skal du spille med jorda^2? To spill samtidig? Spille med månen? Skjønner ikke jeg. Hvis noen kan forklare meg hvorfor 720 i det hele tatt vil gi mening?

 

Dette er bare et medieoppfunnet "arbeidsnavn". Microsoft har ikke kommet med én eneste offisiell uttalelse angående neste Xbox, så det er ingen grunn til å tro at den vil hete Xbox 720 (som jeg forøvrig synes er et meget dårlig navn). De kan jo ikke kalle den Xbox 3, for da høres det ut som Playstation 4 ligger foran de. Tipper de finner på noe som Xbox Revolution eller lignende, ingen tall.

Lenke til kommentar

Dette er bare et medieoppfunnet "arbeidsnavn". Microsoft har ikke kommet med én eneste offisiell uttalelse angående neste Xbox, så det er ingen grunn til å tro at den vil hete Xbox 720 (som jeg forøvrig synes er et meget dårlig navn). De kan jo ikke kalle den Xbox 3, for da høres det ut som Playstation 4 ligger foran de. Tipper de finner på noe som Xbox Revolution eller lignende, ingen tall.

 

Eller Xbox Reloaded eller noe annet standard marketing navn :roll:

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg er den eneste som faktisk ikke vil ha en ny spill konsoll fra noen av utviklerne...Jeg blir så bekymret for bakoverkompabilitet, lagring av savegames, skaffe en ny samling med spill, eldre konsoller og spill dør ut etc. Jeg er faktisk fornøyd med hvordan ting er nå, i fremtiden kan vi sikkert ha enda bedre grafikk og fysikk men jeg er tilfreds med hvor bra mange spill ser ut og virker. Jeg sier jobb videre med nye spill i stedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det nye navnet skal kalles "Xbox 720". Det gir ikke meningen. Xbox 360 heter jo det fordi jorda er 360 grader, du kan "spille" online med alle over hele jorda. Xbox 720 gir ikke mening da... Skal du spille med jorda^2? To spill samtidig? Spille med månen? Skjønner ikke jeg. Hvis noen kan forklare meg hvorfor 720 i det hele tatt vil gi mening?

 

Jepp! Det er akkuratt det vi skal! Vi må jo snart spille med mars også og da blir det 720* :p

Lenke til kommentar

Dårlige nyheter. "billiger", "ARM", "mer kinect"? Det virker som om de prøver å lage en wii u. NextBox = WiiU - nintendo, og vi vet alle at wii uten nintendo og spillene dems er dritt.

Fortsetter microsoft å nedprioritere andre ting til fordel for kinect, så komme i hvert fall jeg, som xbox-fanboy, til å gå over til playstation.

 

.. og ARM er jo et kapittel for seg selv. Husker dere "Cell", folkens?

 

(just my 2 øre) :closedeyes:

Endret av formkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...