Gå til innhold

Video: Slik er nye Sony Ericsson Xperia Mini Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Habarug Er ikke noe meget gode specs inni den telefonen, samt en knalliten skjerm så tror 1200mah holder til minst 2 døgn bruk, mer enn hva de fleste smarttelefoner klarer :]

 

Sakset fra en tråd på XDA:

 

In a typical work day I have

- wifi - off

- bluetooth - on during driving, that amount to about 1.5 hours

- mobile network data enabled

- probably 1 hour on phone call, max

- email checked every 30min interval

- browsing - maybe 45min, max

- no task killer software installed

- rooted, build number 368

 

I unplugged the phone from charger at 7.30am, and now is 6.00pm, 11hours later, the batt is at 20%, about to start giving warning message already.

 

I mine øyne bør en smartfon klare å være smart i iallefall 1 dag. Stort mer enn det forventer jeg ikke med dagens batteri, dog.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

x10 mini pro har ikke tidenes beste batteritid.. fruen har en og batteriet varer i ca 1 og en halv dag. og hun har stort sett 3g slått av siden datatrafikk er svindyrt her i irland med mindre man har et abonnemang med datatrafikk inkludert. og det koster sykt med peng... (har det selv og det koster meg nermere 50€ i måneden.)

folk som klager over mobilprisene i norge,, sjekk prisene her... subsidiert iphone 4.. rundt 300 for telefonen med abonnemang som koster 45 euro i måneden, har 100 minutter og 100 sms + 2 gig data. går man over inkluderte minutter så er det 4 minutter på euroen...

(det er det jeg bruker på en iphone 3gs.)

madammen har ingen data og prisen er det samme... helt sprøtt.

iphone uten abonnemang her i gården koster glatt 6-700 euro.. så litt dyrere enn norge:) jeg kjøpte min med kontantkort i norge og det kosta meg ca 2k på telehuset.

her er alle telefoner låst til operatør i 18 måneder og skal man ha låsen fjerna koster det stort sett 60 euro... (ingen kjangs for å få koden før det er gått minst 12 måneder).

det er det som er fint i norge.. der får man koden samme dag som en kjøper telefonen:)

Lenke til kommentar

@Habarug Er ikke noe meget gode specs inni den telefonen, samt en knalliten skjerm så tror 1200mah holder til minst 2 døgn bruk, mer enn hva de fleste smarttelefoner klarer :]

 

Sakset fra en tråd på XDA:

 

In a typical work day I have

- wifi - off

- bluetooth - on during driving, that amount to about 1.5 hours

- mobile network data enabled

- probably 1 hour on phone call, max

- email checked every 30min interval

- browsing - maybe 45min, max

- no task killer software installed

- rooted, build number 368

 

I unplugged the phone from charger at 7.30am, and now is 6.00pm, 11hours later, the batt is at 20%, about to start giving warning message already.

 

I mine øyne bør en smartfon klare å være smart i iallefall 1 dag. Stort mer enn det forventer jeg ikke med dagens batteri, dog.

 

Er enig i at dagen smarttelefonbatterier er langt bak mål. Mobilteknologien er i 2011, mens batteriteknologien er i 1979. (virker det som)

 

Men hadde han i XDA forumet brukt f.eks. HTS Sensation så tror jeg batteriet ville vart enda mindre, 1,5timer bluetooth er jo litt mye, samt at mobilnettverket tar en del strøm.

 

Håper li-ion dør ut snart, leste om en ny batteriteknologi som kunne holde i 1 måneds tid, får bare håpe den kommer på markedet sanrt..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...