Gå til innhold

Dette trikset gir deg Firefox 5 nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er jo at utvidelsene ikke kan brukes som vanlig. Det er jo de som gjør FF så vanedannende. Uten de, så kunne man jo like gjerne hoppe rett over til Chrome.

Det vil jeg ikke si. Firefox er kanskje tregere en Chrome, men Firefox et mye mere brukervennlig.

 

Med tanke på hvor ustabil Firefox 4 fremstår så står jeg glatt over. De kunne spart seg og heller lansert en versjon 4.1.

 

Enig der. Mye buggs og små tregheter i Firefox 4 enda

Lenke til kommentar

Bytta til FireFox 4 etter at mine ChromePlus bynte å bli treg som fy å buggete (vurderer reinstallasjon, men hadde lyst å prøve firefox etter jeg hadde brukt den i 5 år før jeg bytta).

I alle tilfeller, FireFox er noe ubrukervennlig skit. Options er eledinge og funksjonen man er vant til fra chrome med å skrive "f" i adressefeltet så dukker "facebook.no" opp er så vanedannende at jeg ved flere andledninger har bare trukket f og enter også oppdaget "ånei.... det er jo firefox..."

Lenke til kommentar

Bytta til FireFox 4 etter at mine ChromePlus bynte å bli treg som fy å buggete (vurderer reinstallasjon, men hadde lyst å prøve firefox etter jeg hadde brukt den i 5 år før jeg bytta).

I alle tilfeller, FireFox er noe ubrukervennlig skit. Options er eledinge og funksjonen man er vant til fra chrome med å skrive "f" i adressefeltet så dukker "facebook.no" opp er så vanedannende at jeg ved flere andledninger har bare trukket f og enter også oppdaget "ånei.... det er jo firefox..."

 

Det kan du da visselig i firefox òg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...