Gå til innhold

Snart kan du tekste enda raskere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tilfelle noen lurte på hva som poppet opp på 1:45.

 

Uten navn.png

 

Hva i alle dager var poenget med det der da???

 

Utover det så må jeg bar si at dette var en kjempeflott nyhet..

 

kan ikke vente på å oppgradere :)

 

Slapp av! Jeg ble nysgjerrig selv, og ville bare dele det i tilfelle andre også lurte på det samme.

Lenke til kommentar

Slapp av! Jeg ble nysgjerrig selv, og ville bare dele det i tilfelle andre også lurte på det samme.

 

huh??

 

Slappe av.. meg ???

 

Min "Hva i alle dager var poenget med det der" kommentar var jo rettet mot filmen og ikke din fantastiske ansatts.. Synes det var genialt at du postet bildet jeg da...... ta deg noe kaffe nå.. det trenger du vennen ;)

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Hvor fort er det snakk om i f.eks ord pr. minutt?

 

Det er ikke så viktig. Det viktige er at du har frihet til å benytte et dårlig produkt som ingen kan med sikkerhet avkrefte at selger nummerlisten din til tyrkiske telemarketing-selskap.

 

Kan du med 100% sikkerhet avkrefte at Apple ikke selger nummerlisten din til tyrkiske telemarketing-selskap da?

 

 

 

EDIT: Eller Nokia, for den saks skyld.

Endret av Corporal Clegg
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd et lignende alternativ før, og var ganske flott når den husket ordene osv., men det er bare rett og slett ekstremt irriterende lett å veksle mellom "e" og "r", noe som gjør at f. eks å skrive ordet "er" er ekstremt pain. Dette gjorde at jeg nesten skreiv treigere pga. jeg måtte stoppe opp hver gang jeg brukte "er", eller et kort ord som innehold "e" eller "r".

 

Får vel gi det en ny sjangse, begynner å bli en stund siden, og er vel updates.

Lenke til kommentar

 

Det er ikke så viktig. Det viktige er at du har frihet til å benytte et dårlig produkt som ingen kan med sikkerhet avkrefte at selger nummerlisten din til tyrkiske telemarketing-selskap.

 

Hah... her bommer du totalt.

Firmaet bak Swype er ledet av han som oppfant T9 ordlisten, dvs. en funksjon som har vært i de aller fleste mobiltelefoner siden slutten av 90-tallett. Mer seriøs aktør skal du lete lenge etter. Apple har til og med prøvd å kjøpe de opp, men gründerene bak Swype vil ikke la seg ble Apple-eksklusive.

Lenke til kommentar

Ikke minst mangler Swype intrnett-tilgang. Blir vanskelig å sende alle ordene jeg taster in til Orqũr da. (Ja, med en Android-telefon kan man SE hvilke ting programmet vil ha tillatelse til å gjøre, og VELGE om man vil installere det eller ikke på bakgrunn av det.)

Lenke til kommentar

We carefully monitor which languages are being requested, though, so the more requests we get for support of a particular language, the more likely we are to add that language to a future update.

 

Sjekk post nummer 9 i denne threaden

http://forum.swype.com/showthread.php?3630-Norwegian-keyboard

 

Kanskje man burde få samlet stemmer eller noe for å prøve å påvirke de til å gi oss Norsk ordliste?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...