Gå til innhold

Edna & Harvey får oppfølger (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker det at point n click eventyrspill er litt tilbake, altså gode eventyrspill. Dårlige eventyrspill har jo kommet ut så å si non stop.

Liker Edna & Harvey the Breakout, ikke spillt meg igjennom det enda, men bra så langt.

Flott det får en spin off.

Lenke til kommentar

Kult, jeg koste meg veldig med Edna & Harvey: The Breakout. Men litt merkelig at de velger å kalle spillet Edna & Harvey. Det kommer også et annet spill fra samme utvikler som heter Deponia om ikke lenge.

Det spillet ja, jeg har prøvd å komme på hva det het i det siste, thanks for that :)

Ser virkelig flott ut visuelt ihvertfall, ser fram til det.

 

De ville kanskje utnytte den lille markedsføringen og gode ryktet de hadde fått med det første Edna & Harvey spillet, med navnet.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Kult, jeg koste meg veldig med Edna & Harvey: The Breakout. Men litt merkelig at de velger å kalle spillet Edna & Harvey. Det kommer også et annet spill fra samme utvikler som heter Deponia om ikke lenge.

Det spillet ja, jeg har prøvd å komme på hva det het i det siste, thanks for that :)

Ser virkelig flott ut visuelt ihvertfall, ser fram til det.

 

De ville kanskje utnytte den lille markedsføringen og gode ryktet de hadde fått med det første Edna & Harvey spillet, med navnet.

 

Deponia ser veldig pent ut ja, men har kun sett at de selger det på play.com, og det til £24.99. Synd det ikke koster £17.99, noe de fleste pek-og-klikk spill gjør der.

 

 

@Cloudemyx: Har ikke du ventet veldig lenge på det spillet nå? De har ett igjen hos gamezone. Kanskje like greit å bestille det og slette ordren hos play.com?

Lenke til kommentar

Deponia ser veldig pent ut ja, men har kun sett at de selger det på play.com, og det til £24.99. Synd det ikke koster £17.99, noe de fleste pek-og-klikk spill gjør der.

Etter litt etterforsking virker det som det foreløpig bare er annonsert en tysk utgave av spillet. Så virker som vi må smøre oss med tålmodighet. Var det bare å håpe vi slipper å vente i årevis.

 

Skal si det kommer ut en del eventyrspill i Tyskland, virker som markedet er fremdeles bra stort der for eventyrspill. A Vampyre Story ble jo sluppet først der også.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

@nouse4aname: Har ventet en stund ja. Har kjøpt Bracken Tor derfra også, men det står bare "Awaiting Stock" på den også.

Skal jeg kjøpe fra Gamezone må jeg ha den brikkegreia. Får vel snike meg ned og finne den.

 

@Santar: Vampyre Story? Det hørtes interessant ut.

 

Jeg må få kjøpt The Whispered World også.

Lenke til kommentar

Ja Whispered World er kjempebra, må få spillt det ut snart.

A Vampyre Story also very good, Bill Tiller står bak, han som tegnet mesteparten av Curse of Monkey Island, og det vises ;)

 

Synes stemmen til Mona er god jeg, måtte bare bli vant til den først.

 

Deponia kommer på engelsk også, veldig snart.

 

Cloudemyx: Amazon.co.uk har 11 kopier av Edna & Harvey.

Har du noen kilde på det? Den tyske versjonen skal visst ikke være ferdig enda engang ifølge adventuregamers forumet.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Deponia kommer på engelsk også, veldig snart.

 

Cloudemyx: Amazon.co.uk har 11 kopier av Edna & Harvey.

Hjertelig. Skal sjekke ut det nå.

 

Edit: Etter å ha trykket på kjøp og underveis i kassen, fikk jeg bare at de ikke kunne sende til Norge, så da måtte jeg vel lete blant de andre butikkene på Amazon der som ville sendt det hit. Det har skjedd meg før. Kjøpte likegodt fra Gamezone, det ble en noenlunde lik pris uansett.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Ja Whispered World er kjempebra, må få spillt det ut snart.

A Vampyre Story also very good, Bill Tiller står bak, han som tegnet mesteparten av Curse of Monkey Island, og det vises ;)

 

Synes stemmen til Mona er god jeg, måtte bare bli vant til den først.

 

Hadde mest lyst til å rive av meg ørene jeg :p Håper de har byttet stemmeskuespiller til AVS2, dog jeg tviler sterkt på det. Noen som forresten vet når det kommer?

Lenke til kommentar

Hadde mest lyst til å rive av meg ørene jeg :p Håper de har byttet stemmeskuespiller til AVS2, dog jeg tviler sterkt på det. Noen som forresten vet når det kommer?

Ikke med det første, de som har rettighetene på det har pengetrøbbel og kan ikke betale for utviklingen. Autumn Moon kan derfor ikke lage en oppfølger.

De jobber med en prequell episodebasert serie A Vampyre Story begins til iphone dog.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...