Gå til innhold

Sniktitt: The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spesielt siden ragnar står bak det (for de som ikke vet så er ragnar han som står bak den lengste reisen og drømmefall) han er utrolig dyktig til å lage historier.

Dette var særdeles gode nyheter for min del! Jeg har sjelden opplevd å være så tiltrukket av historien i et spill som jeg ble i nettopp Den lengste reisen.

Lenke til kommentar

til noen utrolig spennende gåteløsingsoppdrag hvor man kombinerer kryptiske ledetråder for å resonnere seg frem til en løsning. Funcoms erfaring med eventyrspill merkes godt, men da snarere gjennom stilsikkerhet og trygghet i utformingen av godt innhold enn anstrengt sjangerblanding.

 

Ja! Hvis det er nok av disse oppdragene høres det nøyaktig ut som et spill for meg. Håper bare Ragnar virkelig har hatt nok å si i dette spillet.

 

Uansett er det gode nyheter at spillet begynner å nærme seg en lansering, siden det da er en promilles sjanse for at vi får en fortsettelse på The Longest Journey.

Lenke til kommentar

til noen utrolig spennende gåteløsingsoppdrag hvor man kombinerer kryptiske ledetråder for å resonnere seg frem til en løsning. Funcoms erfaring med eventyrspill merkes godt, men da snarere gjennom stilsikkerhet og trygghet i utformingen av godt innhold enn anstrengt sjangerblanding.

 

Ja! Hvis det er nok av disse oppdragene høres det nøyaktig ut som et spill for meg. Håper bare Ragnar virkelig har hatt nok å si i dette spillet.

 

Uansett er det gode nyheter at spillet begynner å nærme seg en lansering, siden det da er en promilles sjanse for at vi får en fortsettelse på The Longest Journey.

 

Det er jo Ragnar som er Game Director:D Til og med han som started The Secret World. Han begynte faktisk og tenke på ideer etter Anarchy Online kom ut:o

Lenke til kommentar

PVP er viktigst synes nå jeg! =) god balansert pvp!

 

Med 500 forskjellige evner å balansere, ser jeg fort noen problemer med den biten.

 

Hmm ser for meg at det faktisk er enklere å ballansere enn mmorpgs flest.

Det vanskeligste med å ballansere er jo balansen mellom de forskjellige klassene og rasene. Her er alle mennesker, og alle uten klasse.

Så spillerne ballansere seg selv ved hvilke skills dem velger å "equippe" i den gitte situasjon. Slik jeg har forståtte står du helt fritt til å endre build til den settingen som passer deg der og da.

Lenke til kommentar

Hvor mange MMO trenger verden egentlig? Jeg tviler på at mange har råd til å drive på med 3 MMO-spill om gangen, og med tanke på at det krever et visst antall spillere for å være en grei investering for utviklerne begynner nok markedet å bli mettet.

 

Jeg har for mitt vedkommende ingen lyst til å bruke et firesifret beløp per spill, uansett hvor gode de er. Lykke til, Funcom!

Lenke til kommentar

Uansett er det gode nyheter at spillet begynner å nærme seg en lansering, siden det da er en promilles sjanse for at vi får en fortsettelse på The Longest Journey.

 

Enig i deg der! Jeg er ganske sikker på at Ragnar Tørnquist har uttalt seg i nettmøte her på gamer.no eller på hjemmesiden hans, at historien til en eventuell etterfølger er så godt som ferdigskrevet. Det gjenstår bare å se hva som skjer etter lansering av TSW. Jeg venter enn så lenge i spenning.

 

TSW har et enormt potensiale som jeg håper Funcom klarer å utnytte. Jeg ønsker da virkelig at de skal klare å lage et skikkelig MMO, som holder kundene interessert i lenger enn et år eller halvt.

Lenke til kommentar

Det Funcom skal ha skryt for er jo at de faktisk prøver noe nytt hver gang. Noen ganger lykkes det, andre ikke.

 

Uansett, trur jeg det er dette som må til, man må ut med nyskapninger for å i det hele tatt gjøre det stort i MMO's, men det ligger en viss risiko ved å gjøre det.

Lenke til kommentar

Kan bli veldig bra men de som uttaler seg på Funcoms vegne som regel overdriver mer enn hva godt er når det kommer til hvor forskjellig og distanserte de er til de andre mmo'ene der ute.

Istedet for det uhildede selvskrytet så ville jeg gjerne sett at de rett og slett bare snakket om spillet og mekanismen UTEN å putte inn så mange superlativer at selv Steve Jobs blir stum av beundring.

 

F.eks litt mer som en behind-the-camera featurette istedet for en salgspakke de felste av oss har sett alt for mye av før og automagisk fører til en kanskje i overkant overdreven skeptisk holdning

Lenke til kommentar

Økonomien (drøye 300 månedlige kroner, tilsvarende et halvbillig medlemskap på treningsstudio) er vel neppe et argument for å ikke spille tre MMO-spill samtidig?

Med tanke på antallet gode spill som spys ut månedlig er jeg svært uenig.

Jeg ser forresten ikke helt hvordan sammenligningen med treningsstudioet kommer inn i bildet... Skal MMO på en eller annen måte være en erstatning for treningsstudio? Å spille MMO er også mindre dyrt enn å handle mat for måneden. So what? Det er uansett enda en utgift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...