Gå til innhold

Sniktitt: Portal 2 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har spilt Portal 1.. de lameste. gørreste spillet eg noen gang har spilt.. kom aldri til et poeng i spillet. Eg gikk, og gikk, og gikk, til slutt ble eg så lei at eg slettet spillet. Vet enda ikke poenget i spillet, eller om du faktisk har motstandere i hele tatt. Vant de faktisk ikke, kansje eg ska prøve på ny..

Lenke til kommentar

Eg har spilt Portal 1.. de lameste. gørreste spillet eg noen gang har spilt.. kom aldri til et poeng i spillet. Eg gikk, og gikk, og gikk, til slutt ble eg så lei at eg slettet spillet. Vet enda ikke poenget i spillet, eller om du faktisk har motstandere i hele tatt. Vant de faktisk ikke, kansje eg ska prøve på ny..

 

Poenget er rett og slett å bare klare de forskjellige brettene. Det er ikke et vanlig skytespill, men et gåteløsningsspill. Om du forventet et FPS med fiender og mye action ala Call of Duty skjønner jeg at du ble skuffet.

Lenke til kommentar

Har alle CoD spillene siden de kom ut, elsker all.. noen av dem. Kansje litt dum sjanger for meg dette spillet alså :p

 

Jeg digger alle CoD (edit: modern warfare) spillene og elsket Portal. Ingenting i veien for å like flere spillsjangre =)

Endret av KeyOh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...