Gå til innhold

Kjøp ekstra Call of Duty-funksjoner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

signaturen til han over meg sier alt jeg vil si:

 

"I'm sorry, I don't speak stupid and the translator called in sick today"

"If stupidity is a disease, your case appears to be malignant. But don't worry. I've heard that the cure is easily administered via a delicate process involving a baseball bat..."

Lenke til kommentar

Dette er det dummeste jeg har hørt. Greit om det faktisk hadde vært snakk om å ta betalt for ekstra videreutvikling av spill, men resultatet kommer til å bli noe helt annet. Nå kommer vi til å måtte betale for funksjoner som er en naturlig del av spillet, bare vent.

 

Snart må man betale om man vil ha noe grovere enn luftpistol i CoD7 - Modern Armsdealer, for ikke å snakke om bensin i Need for Speed - Gazstop.

Lenke til kommentar

Haha, jaja herlig kapitalime dette. Ikke at det får noe annet enn et gigantisk F Y fra min side, de føler vel fremdeles at de ikke kommer til å tjene nok penger på MW2, hvertfall ikke nok til at spillet kunne hatt sin egen PC versjon som var utviklet for PC fra bunnen av, nei det vil ingen ha noe av, "congratulations for purchasing this game for PC, we give you an inferior game to a superior gaming platform, but with mouse and keyboard support, and graphic settings, congratulations your PC is now a console", men mer penger...ja takk.

 

Kjøpe ekstra features som spillerne vil ha, hva med å inkludere heller fundamentale features som lean for f..n.

Lenke til kommentar

Haha ja, føles så jævlig ut som om jeg spiller på konsoll når jeg står bak eg hjørne på en kant og må bevege meg langtsomt og forsiktig sidelengs for å klare å se, men ikke falle ned. Desverre er det bare det ultimate bevis for at mw2 er en ren port. Og dette her forventer de at pc-gamere kommer til å betale MER for? Angerer ikke lenger på at jeg kjøpte spillet(hardcore er fun), men ikke f om jeg hadde betalt noe MER for et såpass halfassed produkt.

Endret av Martino
Lenke til kommentar

Martino og Archangel, dere må jo vel forstå det at lean ble utelatt nettopp fordi at disse "nye" funksjonene må kjøpes. Helt innlysende. Og selvsagt er det ikke dedikert server på pc, dette er jo også en av de mange "nyvinningene" man nå lar deg kjøpe for den latterlige lave prisen av et stk. sjel. Om ikke lenge så har de også tenkt å legge inn månedlig trekk for at du skal kunne hoppe eller dukke også og om du abonnerer på gull pakka får du til og med lov til å ligge. Alt skal de ha penger for nå...

 

Jeg så veldig fram til pc versjonen fram til jeg fikk beskjed om at prestige edition ble kanselert for pc, dedikert server var en saga blott og selv om jeg ikke trodde det var så viktig, så savner jeg lean noe helt for j#¤&! Spillet er da greit i seg selv, kjempe bra faktisk, men hvorfor i all verden er det ikke alt det det kunne vært?

Lenke til kommentar

EA har kommet inn i varmen igjen..

 

 

 

EA har vel holdt på med dette lenge de? Eller tar jeg feil?

 

 

For øvrig er Cities XL et godt eksempel på kommersiell kynisme. Ting som burde være med i spillet originalt er ikke det. De skal komme i en patch (usikker på om den har kommet), men for å få de tingene må du abonnere månedlig for å kunne få.

Lenke til kommentar

Jeg synes alt tilgjengelig i ett spill burde følge med når man kjøper spillet. Slik som map pakker er greit for det blir jo gjerne laget senere, men ting som er en naturlig del av spillet burde ikke selges separat, det er en skam! Hvis man kjøper tv, må man ikke betale ekstra for farger, det er en naturlig del av tven.

Lenke til kommentar

Told you so.

 

Activision har blitt spillenes store satan. EA har kommet inn i varmen igjen..

 

Beklager å knuse den lille "jeg er en spåmann" teorien din, men at Activison har blitt verre enn EA noengang har vært (samtidig som EA har blitt den "spesielle" vennen du har, men som du ikke nevner til de ordentlige vennenene dine) har blitt ganske innlysende over tid.

 

Se bare på Brütal Legend saksmålet, GuitarHero-Wankingen, osv osv.

Hvis MW2 hendelsene var det som fikk folk til å bli klar over at Activision har blitt noen forbanna gamper, da følger man ikke så særlig med på ting som rører seg i spillmarkedet foruten det som er uhyre intressant for seg selv, og det er slik sånne ting får gå ustraffet.

 

For min del blir det ikke flere Activision-Spill etter MW2 med mindre de skjerper seg til 3eren kommer (det gjelder også IW som lar alt dette skje).

Double Fine hadde iallefall baller til å si fra om grådigheten til Activision, mens det virker som om IW har solgt både sjel og tånegl til AV så lenge de tjener en uhyre stor sum penger på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...