Gå til innhold

Youtube utvider maksgrensen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott dette, men Google burde øke server kapasiteten på YouTube.. Det å se noe annet enn toppen 480P under peak hours som rundt 17:00 - 22:00 er som oftest en heller treg opplevelse, i går så tok en 13min film i 720P over 30min før den var ferdig å laste, mens midt på natta eller tidlig på dagen tar samme filmen gjerne par sekunder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott dette, men Google burde øke server kapasiteten på YouTube.. Det å se noe annet enn toppen 480P under peak hours som rundt 17:00 - 22:00 er som oftest en heller treg opplevelse, i går så tok en 13min film i 720P over 30min før den var ferdig å laste, mens midt på natta eller tidlig på dagen tar samme filmen gjerne par sekunder.

 

Midt på natten etter din eller amerikansk klokke?

Lenke til kommentar

Syns YouTube er treigt uansett når på døgnet det er jeg. Det hjelper ikke å sitte på en rask linje heller..

 

Det er jo hyggelig at de øker grenser på hvor lange filmer man kan legge ut, ikke at jeg personlig trenger det, men skader jo ikke å ha muligheten.

la7dfa nevnte at å slå av multicast på routeren hjalp.

Har funket for meg, men bare hvis jeg ser youtube på youtube.com og ikke embeded.

Lenke til kommentar

Regner med at folk vil begynne å legge ut spillefilmer om ikke så lenge om dette holder seg.

Youtube scanner alle videoer som legges opp (100 år med video hvert døgn :p). Om noen har copyright så blir de automatisk fjernet.

 

Jeg tror youtube kommer til å være tidvis tregt inntil den ekstreme økningen i trafikk avtar litt.

 

Noen som vet om noen ferske stats på youtube sin serverpark og pågang?

Lenke til kommentar

Syns YouTube er treigt uansett når på døgnet det er jeg. Det hjelper ikke å sitte på en rask linje heller..

 

Det er jo hyggelig at de øker grenser på hvor lange filmer man kan legge ut, ikke at jeg personlig trenger det, men skader jo ikke å ha muligheten.

la7dfa nevnte at å slå av multicast på routeren hjalp.

Har funket for meg, men bare hvis jeg ser youtube på youtube.com og ikke embeded.

 

Takk for tipset, skal prøve det. Er fult mulig at det er det som er problemet. Linja på hybelen som er 20 mbit, er treigere enn mor og fars på 5 mbit når det gjelder YouTube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...