Gå til innhold

Sperrer mobilen i bilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette betyr at telefonen også vil gå i lås dersom det er noen andre som kjører, eller dersom man befinner seg på bussen.

En såpass uintelligent applikasjon tror jeg vil bli en dundrende fiasko. Og ikke minst: Hvem gidder å installere dette selv? Og betale 35 dollar (~208 kr) for det?

 

Nei, folk må klare å ha såpass selvkontroll at de lar være å ta telefonen når de kjører.

Lenke til kommentar
Dette betyr at telefonen også vil gå i lås dersom det er noen andre som kjører, eller dersom man befinner seg på bussen.

En såpass uintelligent applikasjon tror jeg vil bli en dundrende fiasko. Og ikke minst: Hvem gidder å installere dette selv? Og betale 35 dollar (~208 kr) for det?

 

Nei, folk må klare å ha såpass selvkontroll at de lar være å ta klarer å snakke i telefonen når de kjører.

 

Fixed it :)

Endret av Babelfisken
Lenke til kommentar

Folk ser jo ut til å gi faen i dette. Og det er jo ikke de som prater når de kjører som vil innstallere slikt...

Dette er like tankeløst som å foreslå venstreblinking i rundkjøringer fordi folk ikke er flinke nok til å blinke til høyre når de skal ut.

 

Selv har jeg en blåtannbilradio, en løsning som fungerer optimalt. (Nexus One og Becker Grand Prix)

Lenke til kommentar

Med andre ord: Hvis gasspedalen på Toyotaen henger seg opp så kan hverken sjåføren eller passasjerene ringe 113 før det smeller. Bilene foran og bak vil også være sperret fra mobilbruk, samt at alle som går på fortauet vil miste forbindelsen i det man kjører forbi.

 

Jadda :lol:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...