Gå til innhold

Alvorlig feil i Snow Leopard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mac _Snow Leopard _ er et operativsystem som alle andre, skrevet av mennesker for mennesker. Da er det vel ikke rart at det dukker opp slike feil som dette.

 

Det som desverre er kjipt i denne saken er at Apple har vist om denne feilen ganske så lenge men har valgt å ikke gjøre noe enda. Det er tregt!

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Mac er et operativsystem som alle andre

Mac er ikke et operativsystem. OSX er dog et operativsystem.

 

 

Betalte kun 269kr. for Mac OS 10,6 Det var noen tusenlapper under MS Win, ikke over.

:tease:

 

Synd du betalte dobbel pris for selve datamaskinen da......

 

Min Macbook Pro 13 kostet meg faktisk mindre enn min Dell Studio XPS 13 med så å si tilsvarende spesifikasjoner (eksludert den vesentlig bedre batterilevetiden samt at Linux faktisk fungerer på Macbook'en min i motsetning til Dell'en som har hybrid-sli). At Macbook'er er så satans dyre er overdrevet. Man får det man betaler for..

Endret av Lokii
Lenke til kommentar
Min Macbook Pro 13 kostet meg faktisk mindre enn min Dell Studio XPS 13 med så å si tilsvarende spesifikasjoner (eksludert den vesentlig bedre batterilevetiden samt at Linux faktisk fungerer på Macbook'en min i motsetning til Dell'en som har hybrid-sli). At Macbook'er er så satans dyre er overdrevet. Man får det man betaler for..

 

Men du har en Macbook og skal absolutt forsvare den over hele ditt hjerte med at du får det du betaler for. Hva er det du får? Det er ingenting en Mac kan gjøre bedre enn en PC.

Lenke til kommentar

For og si det slik, ja dette er en fæl feil, men ingen OS er perfekt, ihvertfall ikke noe som er nytt.

 

Det jeg har og si nå er kun mine meninger og hvorav jeg ikke har gruppert meg med fanboys eller slue bestemte sinnatagger. Jeg personlig har brukt win 95, 98 , 2000, xp, vista og bruker nå win7 i bootcamp til gaming, men etter jeg switsha til Mac OSX så har jeg ikke angret en eneste gang, alt funker på den måten jeg vil det skal funke, ting gir mer mening og er mer brukervennlig.

 

Jeg eier både MacBook Air og MacPro-08 og er rent forrelska i hvor flott og robust de er, ingen plastikk deksler, kabler i hytt og pine og flotte løsninger som mag-safe kontakt, backlit tastatur, multigesture mousepad og kjøleløsninger.

 

Jeg har flere venner som slenger drit etter meg som macbruker, men jeg ser ikke pointet, jeg er strålende fornøyd, og det er som oftest dem som ender opp med errors, frysning osv. nå jeg er på besøk eller på forsh hos dem.

 

Det og bruke f.eks. 7-8000kr mer på en mac er ingen problem for meg, jeg vet hva jeg får, og det gir meg en varme i kroppen som jeg ikke får ved og pakke opp en win maskin.

 

I tillegg så er jeg veldig glad for att mac er en av de mest miljøvenlige el-produktene man kan kjøpe innen Data. Dette betyr veldig mye for meg.

 

Dette er mine meninger da, og jeg ønsker ingen videre diskusjon og krangling fra denne posten, jeg følte bar og si mitt ettersom jeg har lest alt for mye PC.vs.MAC i det siste.

 

Syntes egentlig det er litt rart att mac artikler og nyheter er og finne på Hw.no ettersom 90% av Hw.no sine lesere er Pc fans og mac hatere..

 

Vi har allerede en flott side for oss mac folk som er mac1.no hvor man slipper slike usaklige krangler og direkte drittslenginger.

 

Akkja :p

Lenke til kommentar

Man får ikke det man betaler for i henhold til hardwaren inni Mac.

Personlig syns eg egentlig det er greit, det er en bevist markedstrategi av mac, som hjelper til å gjøre det litt mer "ekslusivt". De kan hende de hadde nådd ut til flere med en lavere pris, men de har sikkert sine grunner for å ikke gjøre det. Det er jo ikke akkurat sånn at de ikke kan levere til en lavere pris.

 

Er det for dyrt for deg? Ikke kjøp.Simple.

 

De fleste som kjøper mac er faktisk ganske fornøyd med kjøpet sitt. Ville kjøpt meg mac selv, men for øyeblikket prioriterer eg kronasjene mine til andre ting, hadde inntekten min vært høyere ville eg gjerne punget ut for å teste en Macbook. Spesielt med batteritiden de nyeste modellene har.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men er alle PCer laget av plast og har masse kabelrot?

 

De PCene som er laget av plast er oftest 3-4 ganger billigere enn deres eksklusive Mac. Du finner mange fine robuste laptoper ute på markedet som tilbyr både bedre hardware, aluminium-finish, smarte kabelsystem. Både til en lavere pris og en høyere pris enn Mac.

 

Hva får dere til å tro at Mac er de eneste som får lov til å lage enkle og robuste laptoper? Det eneste som skjer er at Mac-brukere lar Apple putte på en ekstra 0 i prislappen.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Følelsen av å farte rundt på en mac forhold til en pc er priceless, så de ekstra tusenlappene gjør meg veldig lite.

For øyeblikket er jeg på en 24" imac, men har en pc litt lengre unna med betydelig bedre speccs, som ikke er nærheten av like god å surfe på.

Feelingen av mac er ja, priceless.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men er alle PCer laget av plast og har masse kabelrot?

 

De PCene som er laget av plast er oftest 3-4 ganger billigere enn deres eksklusive Mac. Du finner mange fine robuste laptoper ute på markedet som tilbyr både bedre hardware, aluminium-finish, smarte kabelsystem. Både til en lavere pris og en høyere pris enn Mac.

 

Hva får dere til å tro at Mac er de eneste som får lov til å lage enkle og robuste laptoper? Det eneste som skjer er at Mac-brukere lar Apple putte på en ekstra 0 i prislappen.

 

Vis meg en eneste laptop som har tilsvarende byggekvalitet, spesifikasjoner samt batterilevetid (Viktig!) til under 10,000. Som det ble nevnt her er også Macbook Pro en av de mest miljøvennlige produktene du får tak i. Når det er sagt er det fortsatt det faktum at jeg kan sitte i 8-9 timer å jobbe uten å måtte ofre ytelsen (ref Acer Timeline) som betyr mest for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...