Gå til innhold

The Pirate Bay tatt ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evgeny, ja sammen med deg og/eller vennekretsen din, for jeg kan vedde på at de faller inn blant den store majoriteten som faktisk har eller fortsatt bruker torrenter :D Litt synd at saken ble vunnet mot PiratEbay, da. Kan hende en slik seier kan føre med seg andre fanatiske søksmål...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Istedenfor å komme frem til en effektiv løsning på problemet fildeling, så er man opptatt av å gjøre sitt beste for å bli kvitt en dårlig torrentside. Samtidig gjør man sitt beste for at the average joe skal føle enda mer avsky mot plate og filmbransjen

 

Klokt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Selvfølgelig finnes det mange andre torrent sider, og mange andre gode. Saken er vel den at PirateBay var verdens største, ihvertfall ikke langt unna. Selv om siden var dårlig, så vil jeg tro ganske mange av "hvermansen" ikke har noe sted å hente filmer og slikt lenger.

 

Så at de har oppnådd en viss effekt med å ta ned PirateBay tror jeg de har.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Er visst ikke bare torrents som er i søkelyset om dagen. Snublet over en litt morsom feilmelding på newzbin for noen dager siden.

This Report has been identified as possibly identifying copyrighted content by the MPA.

As a law-abiding company it is Newzbin Ltd's legal and responsible duty to suspend the NZB for this Report until it has been confirmed by the MPA whether the content on Usenet is actually copyrighted content.

If confirmation is not received within 2 months then this Report's NZB will be reinstated.

We recommend you use our raw Usenet listings to seek alternative NZBs while their investigation is carried out.

Spørs om ikke veldig mange nettsteder som tilbyr fildeling vil kunne møte en liknende skjebne i nær fremtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...