Gå til innhold

Vista lever videre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig ikke! Windows 98 og Windows XP lever jo videre, riktignok er Win 98 ute for lenge siden men det var fortsatt støtte fra MS enda når XP var ute.

Riktignok lever XP nå på overtid og vell og bra er det spør du meg, håper inderlig at Windows 7 retter på en del smårusk i XP og Windows 7 angående grafikk.

 

Slik som mulighet for flere enn en driver, flere skjermkort og at det er lettere enn Vista.

Har ikke testet Betaen enda, eller rettere sagt testen min av beta versjonen endte i blåskjerm før jeg fikk begynt installasjonen og før jeg fikk gjort noen som helst form for input.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Det er ingen grunn til å tviholde på vista med tanke på at windows 7 er vista med forbedringer og så og si ingen ulemper.

Jeg er forsåvidt enig, men om Vista skal kuttes bør alle Vista eiere få Win7 som en "Service pack". MicroSoft ville vel gått glipp av en del inntekter med et slikt stunt, det er vel nok av Vista eiere som sikler på Win7 etterhvert.

Lenke til kommentar

Tror nok dessverre vi kommer til å bli skuffet på det punktet. Det kommer ikke til å skje at Microsoft forsyner oss med erstatningsprogramvare. Men vi må mildt sagt være temmelig blåøyde hvis vi ikke reagerer på denne "fantastiske" behandlingen av oss sluttbrukere! Tror faktisk jeg hopper av Microsoft-vogna nå.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke påstå det er dårlig av MS å ikke gi folk en gratis oppgradering av Vista heller, selv om Windows 7 ser ut til å bli et mye bedre OS.

Det er vanlig for programutviklere å kreve penger for nye versjoner av programmer.

 

Nå kan jo alle laste ned Windows 7 RC og bruke den gratis frem til mars 2010 så jeg syns egentlig ikke vi har så mye å klage på :)

Selv har jeg brukt betaen på hjemme-PCen lenge og er veldig fornøyd sålangt.

Lenke til kommentar

Jeg tror det mest effektive ville være å gi en ekstremt bra oppgraderingsrabatt til de som måtte sitte på Vista lisens/-er. Det ville nok også glede mang en Vista-bruker å få en slik gave fra Microsoft.

 

Kanskje på tide at Microsoft gir bittelitt tilbake for alle årene med tort og svie. Nevner Windows 3.x, Windows 95, Outlook, tidlige Internet Explorer versjoner. Kunne nok hostet opp enda flere eksempler, men disse holder jo i massevis.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvordan Microsoft skulle plastre på Vista-blemma si. Men det er jo allment kjent (at Vista ikke duger), til og med i offentlige organ i staten Texas (U.S.A.).

 

Vet ikke om utlodning ville hjulpet noe mer, men noe burde Microsoft gjøre for å blidgjøre oss kunder. På tide at vi får noe igjen for alle de bortkastede timene av livene våres, og katta-i-sekken kjøpene vi ble lurt inn på.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...