Gå til innhold

Anmeldelse: Lips (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genialt! Lips lar deg laste inn hvilken som helst sang! Uten å ha med tekst! Nesten ... som å synge med en sang som spilles på radio!

 

Foreløpig er denne funksjonen helt bortkastet. Med mindre Microsoft lar deg laste ned tekster så er dette bare en dårlig gimmick.

 

Singstar har til dømes 500 sanger online, og har derfor større KARAOKE utvalg enn Lips på det nåværende tidspunkt.

 

Lips har potensiale til å bli bedre enn Singstar, but its a long way to go.

Lenke til kommentar
Genialt! Lips lar deg laste inn hvilken som helst sang! Uten å ha med tekst! Nesten ... som å synge med en sang som spilles på radio!

 

Foreløpig er denne funksjonen helt bortkastet. Med mindre Microsoft lar deg laste ned tekster så er dette bare en dårlig gimmick.

 

Singstar har til dømes 500 sanger online, og har derfor større KARAOKE utvalg enn Lips på det nåværende tidspunkt.

 

Lips har potensiale til å bli bedre enn Singstar, but its a long way to go.

 

Det blir noko heilt anna enn å synge til radio når du står der med to mikrofonar, og ein skjerm som viser poeng.

 

Singstar har kanskje 500 sagar på nett, men så har Singstar vore ute temmeleg lenge no, og har hatt tid til å opparbeide seg eit bibliotek.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at dersom nok brukere selv legger til tekst så blir det lastet opp til alle andre brukere som har den samme sangen? Litt sånn som Gracenotes fungerer? Det forutsetter vel muligens at mp3'ene må ha utfyllt detaljene. Mener hvertfall å huske at det ble snakket om det for litt siden...

Lenke til kommentar
Genialt! Lips lar deg laste inn hvilken som helst sang! Uten å ha med tekst! Nesten ... som å synge med en sang som spilles på radio!

 

Foreløpig er denne funksjonen helt bortkastet. Med mindre Microsoft lar deg laste ned tekster så er dette bare en dårlig gimmick.

 

Singstar har til dømes 500 sanger online, og har derfor større KARAOKE utvalg enn Lips på det nåværende tidspunkt.

 

Lips har potensiale til å bli bedre enn Singstar, but its a long way to go.

 

Det blir noko heilt anna enn å synge til radio når du står der med to mikrofonar, og ein skjerm som viser poeng.

 

Singstar har kanskje 500 sagar på nett, men så har Singstar vore ute temmeleg lenge no, og har hatt tid til å opparbeide seg eit bibliotek.

 

He he , liker bare å lage litt kvalm ;)

 

Men uansett...du sier at "Denne funksjonen gjer Lips umiddelbart til det største karaoke-spelet på marknaden, sidan låtutvalet er utan grenser. "

 

Ordnett.no definerer karaoke som: karaoke -n sang til instrumentalversjon på musikkvideo som viser teksten

 

Gitt at andre bruker samme definisjon på karaoke, så tar du feil! God helg! :)

Lenke til kommentar
He he , liker bare å lage litt kvalm ;)

 

Men uansett...du sier at "Denne funksjonen gjer Lips umiddelbart til det største karaoke-spelet på marknaden, sidan låtutvalet er utan grenser. "

 

Ordnett.no definerer karaoke som: karaoke -n sang til instrumentalversjon på musikkvideo som viser teksten

 

Gitt at andre bruker samme definisjon på karaoke, så tar du feil! God helg! :)

 

Ja men då skiftar vi teksten til "syngespelet", blir du glad då? :)

Lenke til kommentar

Godt spørsmål Teletubbiekid, Singstar har jo i hovudsak popmusikk og litt rock, med mogelegheiten til å legge inn musikk sjølv kan alle som er glad i musikk legge inn sine låter og synge med.

 

Det blir tøft å konkurrere med Singstar som har etablert seg godt på marknaden, men det ser jo veldig lovande ut.

Lenke til kommentar
Hvordan vil dette spillet fungere med growling? Anaal Nathrakh på karaoke hadde vært elsk. :wee:

 

Forbausande bra eigentleg. Det blir sjølvsagt det faktum at to personar som står og brøler til ein skjerm som blir det mest underhaldande. Samt regelmessige avbrot grunna hostepauser.

Pfft. Gleder meg til å utklassere kompisene mine i diverse metall-låter mens de selv ikke holder ut til refrenget engang. :D

 

Men er det altså slik at man bare kobler Lips opp til en PC den finner på nettverket og streamer sangene, noe ala Media Center?

Lenke til kommentar
Ja men då skiftar vi teksten til "syngespelet", blir du glad då? :)

Mer pedanteri her... ;) Er ikke lyrikkane en dårlig omskriving av det engelske "lyrics" som ikke passer med den norske betydningen av ordet på noen av målformene? Hva er galt med songtekst. Dessuten går "sang" og "song" om hverandre sammen med "sangtekstane"...

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Hvordan vil dette spillet fungere med growling? Anaal Nathrakh på karaoke hadde vært elsk. :wee:

 

Forbausande bra eigentleg. Det blir sjølvsagt det faktum at to personar som står og brøler til ein skjerm som blir det mest underhaldande. Samt regelmessige avbrot grunna hostepauser.

 

Ahahahahaha detta må prøves! Mayhem - Ordo ad Chao og et lass med gode venner... Win!

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt Lips, og er godt fornøyd. Mikrofonene er som nevnt utrolig forseggjorte og lekre. Og i motsetning til Singstar så er de trådløse!

Da jeg gikk inn å skulle velge egne sanger, dukket alle sangene jeg har på pc'en opp automatisk, pc'en står i ett annet rom, og er koblet opp mot samme ruter som Xbox'en. Men jeg trengte ikke gå igjennom noe kronglete oppkoblings opplegg for å få fram alt av sanger, kjekt!

Lenke til kommentar

Lips i kombinasjon med billig konsoll i forhold til PS3 med Singstar har store muligheter til å feste en jerngrep over PS3 når det gjelder disse typer spill. Ser for meg kombinasjonen 360 med Lips framfor PS3 med singstar og det er ikke fordi den er bedre men vesentlig billigere.

 

Har også lagt merke til att man allerede nå kan kjøpe nye sanger til Lips noe som helst sikkert også er tilfellet på Singstar.

 

Det intressange er om MS vill gjøre som Sony å pumpe ut Singstar pakker eller om de heller vill selge sanger over XBL.

 

Forøvrig en bra anmeldelse av ett karaoke spill.

Lenke til kommentar

Micro$oft er skikkelig LITE originale, jeg mener herregud først dansematte, så buzz og nå singstar som Sony har laget, hvorfor kan ikke M$ finne på sine egne ting a? slutt å være en etterdilter a M$!! :realmad:

 

EDIT: skrivefeil..

Endret av crisz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...