Gå til innhold

Nintendo-blad legges ned (DS/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bladet(og spillblad generelt) selger dårlig for tiden av helt andre grunner enn dette. Hvem har lyst til å kjøpe spillblad når de kan finne de samme nyhetene på nettet?

 

Sant og synd, personlig foretrekker jeg å lese i spill-blader, da jeg kan lettere slappe av og ta meg god tid på evt. buss-reiser eller når jeg ligger i senga.

Lenke til kommentar

Men de er vel muligens inne på noe med det at nintendo nå baserer konsollen sin til hele familien og ikke til de litt mer kjernespillerne som jo en god del av oss her er...

menmen, er fullt klar over at dette gjelder penger. Business er jo tross alt business, bare kjipt at det må være sånn.

Lenke til kommentar
Agurknyhet nei?

Dette bekrefter løgnene av Nintendo om at de fortsatt satser godt på hardcore gamers :)

 

Hvis man fremdeles sitter å proklamerer det trenger man en våt svamp i trynet, i det siste har Nintendo irritert vette av meg blant annet i deres standpunkt rundt HDD. Jeg koser meg med enkelte spill til Wii men ser at den blir mindre og mindre brukt. Får håpe det kommer flere 3dje parts spill som ikke består av rosa fluffy kaniner eller synging uten mål og mening.

 

Når det dog gjelder nedleggelsen, spill blader har vel gått så som så med tanke på dagens teknologi. De fleste har i dag en bærbar PC eller i det minste tilgang på PC og har man først interesse for spill sjekker man vel ut et par sider i ny og ne rundt dette om dagen. Hvorfor vente 2 uker på neste spillblekke for å få "siste" nytt når du kan gå inn på et par sider på nettet og få nyhetene der og da.

Lenke til kommentar

Er mye herligere å sitte med et godt blad i fanget og slappe av i sofaen, men må vel inrømme at det er sjeldent jeg kjøper blader selv nå for tiden. Nintendo er forøvrig blitt den mest latterlige maskinen på markedet, finnes et par spill jeg kan orke å spille men ellers så er det bare møl etter min smak.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...