Gå til innhold

Ny kommunikator fra Nokia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet er bare piss ihvertfall.. :p Ring/legg på knappen bytter plass når man skyver/bretter ut telefonen? Snedig. Og når vi først er inne på den mekanismen så stiller jeg meg tvilende til at denne telefonen vil ha utforming som en "vanlig" communicator med to skjermer.

 

Men en communicator med S60 5th ed. er en god tanke. *Kikker inn i krystalkulen* Tipper man ser mer troverdige bilder av noe slikt Q3 2009. ;)

Lenke til kommentar

At Nokia igjen vil komme med Communicator-lignende modeller, er det vel all mulig grunn til å tro. Hvorvidt det blir en 'Communicator' blir også spennende. Selv syns jeg de burde droppet det navnet når ærverdige Series 80 ble discontinued, men det skal nok noe til da merkevarenavnet står veldig sterkt.

 

Den tradisjonelle Communicator-brukeren var jo heller aldri veldig teknisk av seg, så de trenger nok ikke noen oppgradering på en stund. Folk som hadde E90 som sin første er kanskje sulten på noe nytt, men de er nok heller ikke like trofaste mot serien uansett.

Lenke til kommentar

Kan nevne at dette bildet ble diskutert på forumet til mobile-review.com og at dette bildet er over 1 år gammelt. Bildet ble avduket under presentasjonen av Nokias Touch-screensystem. Så det er enda ikke mer enn enn ett konseptbilde desverre!!! Hadde sett det bar å få ut en slik mobil, gjerne med en prosessor over 1 ghz og skikkelig minne. Håper dette var svaret dere i Amobil ønsket dere.

 

Secondarykid

Lenke til kommentar

Jeg angrer litt på at jeg solgte min E90.. Beste mobilen jeg har hatt så langt.. Solgte den for og kjøpe Diamond.. Den falt ikke helt i smak, så jeg solgte den og kjøpte E71.. Og nå vil jeg selge den også..

Xperia X1 ser ut til og være min neste mobil.. Men kommer det en E90 oppfølger innen 6 måneder så venter jeg gjerne.. Hadde bare trengt en kjappere prosessor og mer ram så hadde jeg vært fornøyd..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...