Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Er det noen som har tanker rundt RSD sitt program" Blueprint decoded"?

 

Dette er jo i utgangspunktet et 4 dager langt seminar som er filmet.Har til nå sett ca 5 timer og må si at jeg ikke har kjedet meg et sekund. Tyler er utrolig flink og snakker på en meget engasjerende og inspirerende måte. Får dessverre ikke anledning til å se mer enn en time om dagen, så håper hvertfall at noe fester seg og at jeg har litt utbytte av dette :)

Sett det ja. Kommer med mye bra. Selv synes jeg forsåvidt det var vanskelig å følge med, mye teori. Sikkert bare bra å holde det til 1 time om dagen om du skal huske noe av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig, som vi har vært inne på litt før i denne tråden. Det når jenter sier "vi skal ikke ha sex" skal jeg fra nå av fullstendig gi blanke i og ha hørt. Dere sier det sikkert bare fordi dere tror dere blir sett på som mindre "løse" og at det er vår feil at det da skjer. For det skjer jo hver eneste gang...

Lenke til kommentar

Er litt redd for et forpliktende et forhold, men de jentene jeg holder på med tror jeg ønsker det.

Hvordan holde ting som det er? Sånn at jeg slipper å ha "snakken" med hvor vi står, er vi sammen osv.

 

 

Anonymous poster hash: 4cc89...f01

Du burde strengt tatt ha sagt det før dere kom så langt, mener nå jeg..

 

Enig med darkness| her. Personlig mener jeg at man bør ta "snakken" så tidlig som mulig, slik at jenta har mulighet til å velge om hun vil være med eller ikke, istedenfor å la det skure og gå og håpe ting ikke går til helvete. Slik ståa er nå risikerer du å såre jentene du holder på med unødvendig mye, fordi de forventer mer enn du er villig til å gi. Erre det du vil, da ...?

Lenke til kommentar

Er ikke care! Så vil ikke såre noen.

Når er det riktig å ha snakken da? Når kjemien er veldig bra å man har vært sammen noen ganger?

Er 20 år så vil ikke gå i et seriøst forhold da.

Skal jeg ikke få lov til utforske litt fordi jeg ikke har et seriøst forhold å sikte til?

Jeg kan jo ikke si på første "daten" at jeg ikke er ute etter et forhold?

 

Anonymous poster hash: 4cc89...f01

Lenke til kommentar

Er ikke care! Så vil ikke såre noen.

Når er det riktig å ha snakken da? Når kjemien er veldig bra å man har vært sammen noen ganger?

Er 20 år så vil ikke gå i et seriøst forhold da.

Skal jeg ikke få lov til utforske litt fordi jeg ikke har et seriøst forhold å sikte til?

Jeg kan jo ikke si på første "daten" at jeg ikke er ute etter et forhold?

 

Anonymous poster hash: 4cc89...f01

 

Jo, det kan du.

 

Og hvis du treffer den rette jenta så bør du legge fra deg det at du absolutt skal utforske noe. Plutselig er hun borte, og kommer ikke tilbake fordi du absolutt skal leke.

Lenke til kommentar

Er ikke care! Så vil ikke såre noen.

Når er det riktig å ha snakken da? Når kjemien er veldig bra å man har vært sammen noen ganger?

Er 20 år så vil ikke gå i et seriøst forhold da.

Skal jeg ikke få lov til utforske litt fordi jeg ikke har et seriøst forhold å sikte til?

Jeg kan jo ikke si på første "daten" at jeg ikke er ute etter et forhold?

 

Anonymous poster hash: 4cc89...f01

Bare å leke seg det. Vil nå jeg si. Forpliktelser skapes ikke ut av ingenting.

Lenke til kommentar

Argumentet de fleste bruker mot alkohol i sjekkeøyemed er at den tiden du er i slaget er for kort og vanskelig å kontrollere. Drikker man for lite kan det hende at man føler seg utafor fordi man venter på å komme dit, og når man først er på høyden skal det veldig lite til før man tipper over til å bli full.

 

Selv mener jeg det er for individuelt til å si at det ene er bedre enn det andre. Selv drar jeg uhyre sjelden på byen edru (mange år siden sist), men jeg drikker nok mindre på vors nå enn før.

Lenke til kommentar

Kan kjenne meg igjen i den, Feh. Tiden da jeg syntes det å være dritings var morro er nok litt forbi for min del (selv om jeg innimellom synes det kan være gøy også).

Mulig det er alderen som kicker inn (ikke at jeg er spesielt gammel), eller så kan det rett og slett være at jeg ikke trenger å være så shitfaced for å gi litt faen nå som jeg er tryggere på meg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...