Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har kjørt beta på 780ti i en uke nå uten problemer. Det er forholdsvis gode prosjekt på beta nå til nvidia (core17), så PPD blir høyere. Likevel kan en møte på "failed" slots ved bruk av beta. Det er jo tidlig stadie, derav navnet. Men som sagt, stabilt nå om dagen.

Takktakk. Tror jeg prøver meg på beta framover nå for å se. :) Endrer nok til advanced når jeg er borte i flere uker i strekk.

 

Hva får du i PPD? :)

 

 

Passerte nå nylig 50 000 poeng! :·)

Gratulerer! :D Hva folder du med (maskinvare)? Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Passerte nå nylig 50 000 poeng! :·)

Gratulerer! :D Hva folder du med (maskinvare)?

En stasjonær Mac, som er moren min sin, ca. 3 år gammel. Min 8 år gamle Toshiba med Linux Mint 16 på’n og min 5 år gamle bærbare MacBook Pro. Skal installere det på faren min sin 6 år gamle bærbare eMachines nå. Begynner rett etter at denne posten er sendt …

 

EDIT: Da var det lastet ned, installert og satt opp! :·D

Endret av Toppitus
Lenke til kommentar

 

Har kjørt beta på 780ti i en uke nå uten problemer. Det er forholdsvis gode prosjekt på beta nå til nvidia (core17), så PPD blir høyere. Likevel kan en møte på "failed" slots ved bruk av beta. Det er jo tidlig stadie, derav navnet. Men som sagt, stabilt nå om dagen.

Takktakk. Tror jeg prøver meg på beta framover nå for å se. :) Endrer nok til advanced når jeg er borte i flere uker i strekk.

 

Hva får du i PPD? :)

Vi har en egen tråd med litt info om PPD på ulike kort og prosjekter. Se HER

Lenke til kommentar

En stasjonær Mac, som er moren min sin, ca. 3 år gammel. Min 8 år gamle Toshiba med Linux Mint 16 på’n og min 5 år gamle bærbare MacBook Pro. Skal installere det på faren min sin 6 år gamle bærbare eMachines nå. Begynner rett etter at denne posten er sendt …

Gjenbruk altså. :D Hva er brukernavnet ditt? Tenkte jeg skulle snoke litt på statestikken din.

 

 

Vi har en egen tråd med litt info om PPD på ulike kort og prosjekter. Se HER

Er vant med at alt av F@H diskuteres i denne tråden. :p

 

Sjekket ut den andre tråden. ;)

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

 

En stasjonær Mac, som er moren min sin, ca. 3 år gammel. Min 8 år gamle Toshiba med Linux Mint 16 på’n og min 5 år gamle bærbare MacBook Pro. Skal installere det på faren min sin 6 år gamle bærbare eMachines nå. Begynner rett etter at denne posten er sendt …

Gjenbruk altså. :D Hva er brukernavnet ditt? Tenkte jeg skulle snoke litt på statestikken din.

Gjenbruk og gjenbruk. Er på utkikk etter en ny nå som jeg snart begynner på videregående, og får et stipend på en tusenlapp eller noe sånt (vet ikke ennå. Alle de andre får grusomt dårlige PCer med Windows 8 (blæh! Win7 er fem milliarder ganger bedre!), men jeg har legeerklæring på at jeg heller kan få stipend). Lagde en egen tråd om det i Hjelp til kjøp og salg av PC-underforumet. Hvis du har noen råd du kan dele er det kjempefint! :·D

 

EDIT: Sertifikat.

cert.Toppitus.43.jpg

(Klikk for større bilde!)

 

Skal fremdeles bruke de andre PCene/MACene, men kun til å «folde»/brette, i tillegg til den nye.

Endret av Toppitus
Lenke til kommentar

 

Jeg vurderte beta, men er litt redd for instabilitet og dårlig PPD. Jeg har det mye i bakgrunnen og er ofte lenge borte fra PC-en periodevis.

Har kjørt beta på 780ti i en uke nå uten problemer. Det er forholdsvis gode prosjekt på beta nå til nvidia (core17), så PPD blir høyere. Likevel kan en møte på "failed" slots ved bruk av beta. Det er jo tidlig stadie, derav navnet. Men som sagt, stabilt nå om dagen.

 

Først nevner problemer så kommer de :p, i går merket vi et problem med beta som ikke gir QRB (quick-return-bonus), dette gjelder nåværende prosjekt p9201. Problemet vedvarer idag. Link1, Link2

Lenke til kommentar

Skiftet fra beta flagg til advanced og fikk ned 9408, 9406 og 9101. Med beta fikk jeg kun ned 9201 som kun ga 4k pr wu.

 

Med det samme jeg er her, så har visst harlan fått ordnet seg til i nyhuset og skal fikse det problemet med at HFM.NET ikke funker med F@H 7.4.4. Men når fiksen kommer, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Men hvilke prosjekter er egnentig i ren beta?

Advanced gir meg de samme prosjektene uansett :hmm:

 

Hvis du tar en titt i serverstat så ser du hvordan hvert enkelt prosjekt er satt opp! http://fah-web.stanford.edu/pybeta/serverstat.html

 

PS: Husk at jo høyere tall, jo større sansynlighet for å få ned det prosjektet, så med beta flagg er det liten sannsynlighet for å få eks. P9101

 

post-57713-0-94589900-1398365843_thumb.png

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...