Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok tilpasset installasjon, og huket av for slett alle drivere osv.

Så feilet installasjon ved at det kom opp restart av pc om xxx sec, eller trykk her for restart. Alt frøs, og jeg tenkte ikke helt da pc startet opp. Så fah rakk å starte.

 

Hehe. Litt sløv, det er alt. Men blir spennende å se nå da, med ny driver ligger på 470k + ppd nå, så har gått opp ca 20k ppd, (CPU 20% og 17%) så det tar ikke lang tid å spare inn hva jeg tapte med ny driver :)

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dessverre er det helt klart at F@H ikke liker proxy serveren vår, så det ser ut som at det ikke blir noen folding med laptopen for øyeblikket. Men dette skal testes når jeg kommer hjem, der har jeg ingen proxy som plager meg.

 

Kan også være den helv... trege Internet forbindelsen som gjør at F@H ikke får kontakt med serveren, jeg vet ikke hvor lenge clienten venter før den klager over ingen assign server funnet.

Lenke til kommentar

De første bevisene for PPD for GTX 980. 270k + ppd har også hørt rykter om 300k + ppd:

 

10688431_10100621075042937_7850363862905

 

Ref denne tråden:

 

http://forums.evga.com/Someone-needs-to-post-980-andor-970-folding-numbers-here-when-they-get-one-m2218148.aspx

 

Men de har et felles problem pr dags dato, de får ned mye core 15 Gtx 980, selv om disse yter 80 - 100k på core 15, kan fort summen bli lavere enn 780 ti dersom de ikke får stabil tilgang på core 17.

Endret av Sn1ken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil bare surve litt her. Sjekk denne pakken som ligger her nå. Gir meg 35k ppd mot vanligvis 100k og den vil trolig kjøre i over ett døgn.

 

Vet at dette er en del av gamet, men kan noen si meg litt mer om hvorfor denne er så treg/lite ppd? Noen kjennetegn jeg kan bite meg merke i?

 

Har advanced flag og gtx 680.

post-363185-0-87390800-1411325799_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ingen god forklaring dessverre, men vil du være sikker så bruk HFM.

 

Enkelt å sette opp, og du får en mye mer nøyaktig PPD samt ETA.

 

Noen av de 13000 jobbene er svært krevende, så kan tenkes 680 blir litt svak med tanke på uttellingen for QRB.

 

Du kan også se i logg på TPF og regne ut med denne kalkulatoren.

 

Sjekk litt, og virker det som om noe ikke stemmer, spør gjerne igjen. Vi ønsker å bistå deg som best vi kan.

 

Hvilken driver bruker du på 680?

Lenke til kommentar

Det har med dette å gjøre.Number of Atoms , p1300x har 64615. P 9202 har 36341

 

Kan og ha med at kortet blir varmt, over 83 og klokker ned. Testet i dag selv med 2x 660Ti og 2x780Ti.

Ja har startet opp 2 660 på beta, gi meg 2x70k på 945mhz og p 9202.

Skal bare teste litt, snart av. Driveren er den nyeste.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Vil bare surve litt her. Sjekk denne pakken som ligger her nå. Gir meg 35k ppd mot vanligvis 100k og den vil trolig kjøre i over ett døgn.

 

Vet at dette er en del av gamet, men kan noen si meg litt mer om hvorfor denne er så treg/lite ppd? Noen kjennetegn jeg kan bite meg merke i?

 

Har advanced flag og gtx 680.

 

Når jeg sjekker PPD i F@H clienten for mitt GTX670 veksler den mellom å vise 58K og 110K i løpet av en P13000 WU. Jeg lurer på om dette kommer av at kortet throttler ned når det blir for varmt. Effektivt blir dette mellom 70 og 80K for en hel WU. Et 680kort bør vel ligge ca. 10-15% høyere. Jeg bruker 327.23 driver.

Lenke til kommentar

Vil bare surve litt her. Sjekk denne pakken som ligger her nå. Gir meg 35k ppd mot vanligvis 100k og den vil trolig kjøre i over ett døgn.

 

Vet at dette er en del av gamet, men kan noen si meg litt mer om hvorfor denne er så treg/lite ppd? Noen kjennetegn jeg kan bite meg merke i?

 

Har advanced flag og gtx 680.

 

Det skal i alle fall ikke være slik. Jeg sitter med en 13001-pakke nå med samme base credit, og har en TPF på 5:43. Det er med 780 Ti på 1100 MHz, så du kommer ikke SÅ langt ned med 680, men en slik forskjell kan ikke være riktig. Følg tipsene de andre har kommet med her, følg med på temperaturer/throttling og se om det blir bedre.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Samme grunn for at PPD kan variere mye innen for like prosjekter.

Run 315, Clone 0, Gen 41 kan bety 3-4-5K ppd i forskjeller på samme hovedprosjekt.

 

 

Nyeste driver girmer ppd på 7xx-serien.

Prøver nyeste beta også for å sjekke.

http://www.guru3d.com/files-details/geforce-344-16-beta-driver-download.html

 

Edit: fungerer kun på 9xx

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...