Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Notatbøker, anbefalinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir for mange notatbøker om jeg skal ha 1 bok pr fag. Og det er enklere (tror jeg) å bare ha en tjukk og oversiktelig notatbok for alle timene. Det oppsettet jeg har i tankene nå er et stykk cover med spiral inni sånn at jeg kan sorterere sidene som jeg ønsker. 

 

 

Hvis jeg tar utgangspunkt i boken i video over, så trenger jeg bare ekstra påfyll sider (når jeg går tom) og et sikkelig robust cover. Noen mark-it stickers og linje/rutete sider for matte/norsk.

 

Eller blir dette mislykket, hva tror dere?

Endret av General Duck
Lenke til kommentar

Har nok rot på pcen, derfor jeg ikke går digital  :nei: Dessuten husker jeg ting bedre når jeg skriver dem ned.

 

Er det ringene som vil være i veien fordi det blir for mange sider til slutt? Er jeg redd for at ringene eventuelt blir slitt?

 

Eksempel:

Endret av General Duck
Lenke til kommentar

Vell, et vanlig kontorpapir er ca 0,1 mm tykt, vil du faa plass til rundt 150 slike ark som du bruker i printer.
Saa mellom 2-300 notatark kanskje?

Fant dog noe som kan vaere interessant for deg:
http://www.staples.no/notatbok-arc-a4-60bl-skinn-sort/cbs/778751.html?promoCode=200200556&Effort_Code=WW&Find_Number=778751

Det staar blant annet:

  • Den fleksible utformingen på M by Staples® ARC-notatboken gjør det lett å legge til, fjerne og omorganisere sider og tilbehør etter behov
  • Organiser notater, oppgaver og gjøremålslister med det tilpassbare M by Staples® ARC-notatboksystemet
  • Denne A4-notatboken har et elegant skinnomslag med en klaff på innsiden som kan holde notater og visittkort
  • Den har også 60 linjerte ark for å hjelpe deg i gang

Vet ikke hvordan den er i bruk, men kan vaere noe aa sjekke ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...