Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker ikke den som kom ut sammen med win 10(353,62?

 

NVIDIA has been working closely with Microsoft on the development of Windows 10 and DirectX 12. Coinciding with the arrival of Windows 10, this Game Ready driver includes the latest tweaks, bug fixes, and optimizations to ensure you have the best possible gaming experience.

Lenke til kommentar

Funker ikke den som kom ut sammen med win 10(353,62?

 

NVIDIA has been working closely with Microsoft on the development of Windows 10 and DirectX 12. Coinciding with the arrival of Windows 10, this Game Ready driver includes the latest tweaks, bug fixes, and optimizations to ensure you have the best possible gaming experience.

 

Den driveren fixet noe, men ikke alt. Det er den jeg bruker og BF4 spillet kan jeg bare glemme å spille. Foldinga er stabil da, så ingen problemer der så langt.

Lenke til kommentar

Windows 10 er som mye annet for folk, moro å prøve noe nytt, men man glemmer at nesten alt har barnesykdommer i starten. Kan si det samme om Ubuntu LTS som med Windows 10, begge deler trenger 2-3 måneder med bug fixer før man bør oppgradere. Eller mer. Men jeg er sikkert på at Windows 10 blir bra etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...