Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes en drøss med filutforskere til Android. Etter min mening er CyanogenMod sin File Manager den beste av dem alle. Den er enkel å bruke, ikke noe dilldall, og 100% open source. Heldigvis trenger du ikke kjøre CyanogenMod for å kunne ha glede av den heller.

 

Jeg har forket repoet og tenker jeg gjør noen forbedringer som jeg eventuelt også pusher tilbake til det offisielle repoet. Uansett tenkte jeg å legge det ut for nedlasting her slik at de som vil enkelt kan installere appen.

 

Last ned her: http://files.zygotelabs.net/download.php?file=CMFileManager.apk

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg har kommet over den beste appen jeg noensinne har prøvd på en telefon! Javelin browser er virkelig noe jeg har lett etter på mobilen. Jeg har vært en svoren tilhenger av Chrome på alle enheter helt siden Google ga ut sin nettleser, men nå er altså denne byttet ut med Javelin. Det er masse utrolig flotte funksjoner som ad block og at den lar deg laste nettsider i bakgrunnen og lar deg lese de i et vindu over andre apper. Og i tillegg har den en flott design og intuitiv UI. Anbefaler alle å prøve denne!

 

Her er forøvrig en video som beskriver appen litt bedre enn jeg klarer:

Lenke til kommentar

En litt original request her; men er det noen som vet om en bra mensen-app - for MENN - som lar oss holde styr på våre kjæres menstruasjonssykler? Det er titusenvis av mensen-app'er der ute, men alle har liksom rosa bakgrunn, katte-maskoter, diskusjonsforum og en haug med dagbokalternativer, der alt fra kroppstemperatur, humør, appetitt osv. kan logges.

 

Jeg søker en primitiv mensen-kalender, uten rosa bakgrunn og uten maskoter, og hvor de eneste alternativene er "blødning start" og "blødning slutt" ... Noen som har funnet en slik app?

Dagen har kommet! Denne skal være kjemisk fri for Hello Kitty og andre rosa temaer: http://www.androidpolice.com/2014/10/10/ladies-clue-pink-less-flower-less-butterfly-less-period-tracker-may-ashamed-using/

Lenke til kommentar

Finnes det en telefonapp, noe ala Skype, men som en ikke trenger å registrere seg for å bruke, og der du kan ha en videosamtale med de som er online, og vanlig mobilsamtale med de som ikke er online?

 

Det som hadde vært kjekt er en kontaktliste, der jeg har fått valget mellom å ringe mobil, eller Skype, Viber etc, hvis de er online på disse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Noen som kan anbefale et bra keyboard? Bruker swiftkey, men vil prøve noe nytt :)

Har akkurat testet litt forskjellinge selv, men er nå tilbake til Swiftkey. Kort fortalt ble Swiftkey den beste totalløsningen for meg. De jeg testet var Google keybord (L-versjonen), Swype og Fleksy.

 

 

Finner ikke Google keyboard i Android Market, og det som følger med telefonen er Xperia keyboard. Swiftkey har jeg nok en gang gitt opp for den skriver for mye feil, bommer på ord osv. Der er SWYPE bedre. Men den har jo og sine dårlige sider (som manglende linjeskift i sms'er).

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Må bare si at jeg har kommet over den beste appen jeg noensinne har prøvd på en telefon! Javelin browser er virkelig noe jeg har lett etter på mobilen. Jeg har vært en svoren tilhenger av Chrome på alle enheter helt siden Google ga ut sin nettleser, men nå er altså denne byttet ut med Javelin. Det er masse utrolig flotte funksjoner som ad block og at den lar deg laste nettsider i bakgrunnen og lar deg lese de i et vindu over andre apper. Og i tillegg har den en flott design og intuitiv UI. Anbefaler alle å prøve denne!

 

Bra tips. Har testet den ut litt og den har mange fine funksjoner. Liker godt funksjonen med "hurtigbrowseren" når du klikker på linker i andre apps (som sms og facebook).

Lenke til kommentar

Finner ikke Google keyboard i Android Market, og det som følger med telefonen er Xperia keyboard. Swiftkey har jeg nok en gang gitt opp for den skriver for mye feil, bommer på ord osv. Der er SWYPE bedre. Men den har jo og sine dårlige sider (som manglende linjeskift i sms'er).

Jeg strevde med det samme for noen få dager siden, og fant det til slutt med et vanlig Google-søk. Det er latterlig hvor dårlig søkemotoren i Play er. Google-tastatur, av Google.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Noen som kan anbefale et bra keyboard? Bruker swiftkey, men vil prøve noe nytt :)

Har akkurat testet litt forskjellinge selv, men er nå tilbake til Swiftkey. Kort fortalt ble Swiftkey den beste totalløsningen for meg. De jeg testet var Google keybord (L-versjonen), Swype og Fleksy.

Finner ikke Google keyboard i Android Market, og det som følger med telefonen er Xperia keyboard. Swiftkey har jeg nok en gang gitt opp for den skriver for mye feil, bommer på ord osv. Der er SWYPE bedre. Men den har jo og sine dårlige sider (som manglende linjeskift i sms'er).

Her er link til Google tastatur hvis du vil ha det.

 

http://www.androidpolice.com/2014/10/16/google-keyboard-v3-2-adds-8-new-languages-reorganizes-settings-screen-apk-download/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...