Gå til innhold

Overnatte på Gardermoen


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har et jobbintervju på onsdag i Kristiansand, og siden min eneste mulighet for å rekke dette er at jeg må ta 08.30 flyet fra Gardermoen. Men for å rekke dette flyet må jeg komme til Gardermoen dagen før, 23.00 på tirsdag.

 

Så blir natten over, men lurer litt på om jeg bare skal sjekke inn med en gang eller vente i innsjekkingshallen.

 

En bok og netflix får kjørt seg denne natten regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tror ikke jeg blir å ta inn på hotell, skal prøve meg på å få sove på en benk. Har et bra sovehjerte så sovner nok der :)

Dette anbefales ikke. Kun hvis du MÅ MÅ.

 

 

Begynte å vurdere dette nå, er det et hotell på selve flyplassen?

Er ikke så godt kjent der, har bare vært ut og inn på fly der.

Lenke til kommentar

Det går shuttlebuss fra alle hoteller fra tidlig tidlig morgen! Tok selv 07:10 fly til Amsterdam i sommer, og kom meg på flyplassen rundt klokka 05 via shuttlebuss fra Best Western :)
Det positive med det hotellet er at det ligger veldig fint plassert i forhold til rullebane, så fikk sett litt fly.
Når det skal sies, så er det jo en pristanke i det også. 100kr billigere hotell spises opp av shuttlebuss prisen :)

Lenke til kommentar

På så kort frist er nok Thon til 755 billigste overnatting ved Gardermoen. Shuttlebussen koster 70 kr hver vei.

 

Å sove på flyplassen vet jeg ikke om du får lov til, du risikerer uansett å miste eiendeler om du prøver deg.

 

Å komme seg til Kristiansand på kvelden og overnatte der er uansett hva jeg vil anbefale.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Fordi?

De kan være snille og gjøre det, selvsagt. Det er ikke noe du kan KREVE at de gjør.

Du reiser dit av egen fri vilje og de pengene som går med til reise og slikt må du bare regne med er tapt.

Forhåpentligvis er de fort tjent inn igjen når du får jobb

 

En arbeidsgiver ser først og fremst etter lokale folk, hvis en skulle finne en kandidat som bor en annen plass, er det nesten en selvfølge å betale reiseutgifter. Kandidaten må SPØR!

 

Du reiser fordi en arbeidsgiver er interessert i dine kvaliteter.

 

Regner med at dette ikke er intervju for "grønnsaks ansvarlig" hos Rema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...