Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Kom tilfeldigvis innom denne tråden, men må få sagt at det er utrolig kjekt å se at så mange er villige til å sette av tid for å snakke med andre! Føler slikt er noe folk nesten ikke har tid til lenger.

Folk må bare sende meg en PM, jeg er dog ikke så aktiv, ikke helt vet jeg hva jeg kan bidra med heller, men kan hvertfall lytte! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, men dersom jeg kan bidra med noe så er det bare å sende en PM.

Jeg har vært gjennom flere dype depresjoner og har vært suicidal, men etter flere års behandling hos psykiater har jeg lært veldig mye om meg selv, depresjoner, hva som kan hjelpe og jeg deler gjerne av det jeg har lært.

Har også jobbet i psykiatrien, så kan også en del om angst og andre psykiske lidelser.

Den gang jeg var suicidal fikk jeg veldig god hjelp av en "fremmed" på nettet, og hadde det ikke vært for han er det ikke sikkert jeg hadde vært her nå.

Bare å sende en PM dersom noen trenger det.

Lenke til kommentar

Stiller meg frivillig til å ta meg en prat om noen skulle trenge det.

 

Jeg er en mann på snart 25, og jeg er i en posisjon som langtids arbeidsledig etter en lengre utdanning. ( Ja det går greit nå, er i en program som tar seg av det ) Så da vet du litt hva du kan ha med deg å gjøre. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Trenger noen å snakke med. Midt oppi en seprasjon fra et forhold som endte fordi min samboer holdt på med en annen. Har det økonomisk hardt og ei lita jente på 3 år midt oppe i det hele jeg kjemper for.

 

Trenger noen seriøse å prate med, vil helst prate med damer. Er ikke ute etter noe mer enn noen å prate med så hvorfor nettop jeg ønsker å prate med damer vet jeg ikke. Kanskje det har noe med sviket jeg føler? :( Send meg en PM så kan vi ta det fra der.

Lenke til kommentar

Hei, stiller meg både til disposisjon og trengende når det kommer til å ha noen å tekste litt med om dagen. Selv er jeg en mann på 29, som har bosatt seg litt krokete til, men som muligens flytter til Trondheim i sommer. Jeg har massevis å prate om, har slitt med mange ting de siste 10-12 årene, så om du trenger noen nye input på slike områder så har jeg muligens det. Selv har jeg meg selv under noegenlunde god kontroll, men kan godt si at det var ganske heavy en stund. Jeg er nå mere inntressert i å skaffe nye bekjentskaper og slikt, da jeg sitter sykt mye alene og trykker. Hva kan være aktuelt? Spille data sammen, skype, spille av musikk? Vet ikke? Bare send meg en pm det, er da grei nok å ha med å gjøre.

Endret av Ass A.D
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann. Jeg leter etter noen jeg kan prate med. Jeg sliter med ensomhet og både små og store problemer. Det er vel mer ensomheten jeg sliter mest med, så jeg leter først og fremst etter en jeg kan ha en samtale med og ikke en som bare lytter. Jeg kan på samme måte prøve å være til hjelp for andre, hvis det trengs :) Jeg har hjulpet et par stykker herfra før.

 

Jeg er da en mann på 22 år

Lenke til kommentar

Har noen peiling på hvor man finner informasjon om tilbud til ungdommer som er under 20 år? Har lest litt på nettet og er usikker på hvordan jeg skal gå frem.

 

 

Jeg bestemte meg for i dag for å dra tidligere hjem fra jobben. På veien hjem så taklet jeg ikke å være i tbanen i mer enn 2-3 togstasjoner og gikk til fots. Etter å ha gått i 30 min til fots så bestemte meg til å ta tbanen igjen. Igjen ble angsten så stor at jeg holdte ut i 1 togstasjon. Videre gikk jeg hjemover og brukte ca 1,5 timer. Bor ikke helt sentralt i Oslo og må bruke litt tid å komme frem da. Heldigsvis så føler meg litt nå etter å ha fått litt søvn. Kjenner fremdeles at angsten er til stede og selve depresjon. Har trolig ikke opplevd noe så ille før i livet..

 

Jeg har lest litt omrking om tilbudet til BUP men jeg lurer på i tillegg om noen andre her i diskusjon.no som vet om bedre midler/tilbuder for hjelp. Vil det lønne seg best å høre først med fastlegen?



Anonymous poster hash: 32486...958
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...