Gå til innhold

Drikke som hjelper mot trøtthet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryktene sier så. Men det er ikke vitenskapelig bevist. Det finnes stoffer i melk som kan gjøre deg søvnig, men det er ikke store nok mengder av dem til å gi effekt.

Skrevet

Brus er ikke noe godt alternativ... Du får et sukkersjokk som varer fra 10-20 minutter. Etter det, faller man rett ned igjen. Synd å si det, men koffein er tingen.

Skrevet

For noen år tilbake fant jeg noe som het colakaffe på bunnpris :p

Om du skal holde deg våken så er det bare å kjøre på med redbull (eller annen energidrikk) og cola om du ikke liker kaffe. Tror jeg helte i meg et halvt brett av hver sist TG, pissa sirup etterpå omtrent da. Men men, ble ikke en blund på øyet på over 4 dager iallefall. Ble passe skrudd i topplokket etterpå kan man si :fun: Da en kamerat skulle kjøre meg hjem siste dagen, så trodde jeg at bilen hans var rosa (den var svart)...

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Da var Urge testet. Joda, det fungerer godt hvis du er litt overtrøtt fra før av. Sukkeret går rett til hodet på deg! :p

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

finnes ikke bedre melk og vann blanda smakerjo himmelsk og med litt gammal oliven olje og litt sterk saus oppå må jo smake drit godt:P

Endret av Nopros
Skrevet
finnes ikke bedre melk og vann blanda smakerjo himmelsk og med litt gammal oliven olje og litt sterk saus oppå må jo smake drit godt:P

Vurderer nesten å lage det :dribble:

:sick:

Skrevet

skal kjøpe inn det som trengs til helga jeg så er det bare og sette i gang ojj faan det er jo 6 dager til helga... Føler ikke for og komme sånn drit hyperaktiv på skolan sitte stille og sånn :!: vettu

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

En shot med sprit eller to. Eventuelt bare noe som er veldig kaltd. Men må si at jeg personlig ikke kvikker til uansett hva jeg drikker, vist jeg først er trøtt.

Endret av Cpt
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Desverre inneholder ekspresso koffein. Trådstarter er på jakt etter en drikk som ikke inneholder dette, men som har samme effekt. ;)

Skrevet
Ryktene sier så. Men det er ikke vitenskapelig bevist. Det finnes stoffer i melk som kan gjøre deg søvnig, men det er ikke store nok mengder av dem til å gi effekt.

det sier så at banan skal gjøre deg søvnig :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...