Gå til innhold

9700 lagg i CS

Anbefalte innlegg

Skrevet

har Ati radeon 9700, catalyst 3.1, nyeste Via drivere.

framen detter til 35-40 i cs det lagger smått og mer...

dette er dårligere enn mitt gf2ti presterte!

1.6 ghz amd XP

1024mb sd-ram

ati Radeon 9700 sapphire (nonpro)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fikset refresh rate buggen (den gjør at alle spill kjøres i 60 hz, så da er 60 fps maks) i win2k ?

Det kan du fikse med reforce ( søk etter programmet i google.com )

Der stiller du inn ønsket hz i ønsket oppløsning. Så hvis du kjører cs i 800x600 så velger du f.eks 85 hz. da vil du få maks 85 fps i cs, skjønner ?

Hvis du ikke får det til, så bare spør i vei

:yes:

Skrevet

har fps_max 101, og får 100.0 fps max.

vertical sync er av hvis det var det du sikta til, men den dropper, altså med et 9700 kort, det er for ille? skjønner du/noen noe av dette?

Skrevet

jeg bruker r9700pro til cs under xp og det funker perfekt, men om det er xp sin skyld vet jeg ikke :roll:

Men du kan jo alltids legge inn xp ved siden av 2k ( dualboot ) så kan du sjekke om det fungerer bedre :yes:

Skrevet

Nja, du kan jo prøve å instalere ati patchen som valve la ut for en tid tilbake, fikser masse bugs med half-life motoren og ati kort. Og bare for å si det når vi er inne på temaet, jeg hater når folk skal ha max fps i den grad at det setter opp fps_max til 120 eller noe slikt og klager over at de ikke blir høyere. Du kan nemlig ikke merke det før du: setter opp refreshraten på monitoren ( ikke for høy, da ødelegger du den ( hvis du har et sett med crappy drivere som kan sette den for høyt that is )) og ting nr 2: half-life motoren kan ikke vise mer en 100 fps, det er øvre grense og det er derfor ikke nødvendig å ha fps_max høyere...

Skrevet

Det skjønner jeg, men altså, jeg burde kjøre 100fps og jeg "merker!" laggen! 35fps( du må ha fps_max 101 for å oppnå 100fps...) ellers ligger den på 99.2-9

Skrevet

-console -numericping -zone 4096 -gl -nojoy -full -noipx -32bpp -heapsize 256000 -noforcemparms -noforcemaccel +voice_dsound 1

skriv dette i snarveien din, der du skrive -console

virket hos meg

Skrevet

Ligger fortsatt på svimlende 39fps på det laveste og det hakker!

Noen som vet hva jeg kan gjøre, altså eller hva jeg skulle stilt innpå fra vanlig instillingene som fulgte med kortet? eller denne patchen? url?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...