Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige kampen jeg bet meg merke i det tok det sånn 75+ minutter før det kom en støttepasning. Og da hadde Naughton ofte kommet på fine overlapper. Nesten så jeg begynner å lure på om de ikke er veldig gode kompiser eller noe.

Skrevet (endret)

Skuffende kveld fra Spurs. Løper myyye imellom. Nå med 10mann siden Gallas haltet ut.

Men imponert over Basel, egentlig. De fortsetter å angripe selv med 2 bortemål og 10 minutter igjen av kampen.

FAEN, røyk ankelen til Bale der? kraftig overtråkk

Endret av Posemedchips
Skrevet

Pinlig opptreden ikveld, blir nok en kalddusj mot Everton i helga også uten Lennon og Bale men vi tar returkampen også er nok ihvertfall Lennon tilbake i kampen etter det. Nå får vi endelig bevis på om vi er så avhengig av Bale som mange tror.

Keep Calm And Support Spurs 8)

• Liker 1
Skrevet

Basel spilte fantastisk. Bare å bøye seg i gresstustene. Bedre taktikk, bedre utførelse, bedre innsats.

Hevelsen på Bales ankel er visstnok allerede gått ned, så en skann er nært forestående. Satser på maks 2 kamper på sidelinjen. Mer bekymret for Lennon egentlig. Vi har seriøst ingen å dekke opp høyrekanten med.

Gallas har muligens en revnet leggmuskel og kan være ute resten av sesongen. Bekymrer meg ikke.

Skrevet

@bbcsport_david:

Bale's ankle injury not as bad as feared. Scan went well, not out for season & #thfc hope he'll be back for #mcfc on 21 April #bbcfootball
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...