Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet
fikk akkurat en mail i fra Gamezone.no, GOA does it again

"Electronic Arts og GOA har klart å surre det til litt med litt

produksjonsproblemer - så denne ble forsinket inn til landet. Vi håper på å

få CE i løpet av morgendagen, hvis ikke blir det nok torsdag før vi får

sendt det ut.

Beklager dette."

Er jo ikke noe krise:

http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en158&lang=en

The vast majority of you who have pre-ordered a Collector's Edition will finally have this beautiful box in your hands for the 18th September, however we have recently been made aware that, due to delays in the manufacturing process, it may not be possible to guarantee that all CE pre-orders will be shipped in time. A small number of you may therefore experience a delay of a few days. Because of this, we have extended the grace period in which all CE pre-order customers can play without entering your CE retail key from 7 to 14 days. This is in addition to the 7 free days offered to all Open Beta testers.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hvilket stadie av spille får du som spiller, møte andre fra alliansen. Og når kommer du til en sone som alle raser har quest. (jeg vet at man kan løpe over til den andre alliansen fra lvl 1, DE --> Chaos.)

Kan ta et eksempel med WoW.

Si du er Tauren Starting area --> The Barrens --> ... --> Stranglethorn Vale

Si du er Undead Starting area --> Silverpine forest --> ... ---> Stranglethorn Vale

På hvilken lvl/rank kommer Chaos, Greenskins og Dark Elfs til "Stranglethorn Vale" ?

(hvis dette ga noe mening :p)

Skrevet
På hvilket stadie av spille får du som spiller, møte andre fra alliansen. Og når kommer du til en sone som alle raser har quest. (jeg vet at man kan løpe over til den andre alliansen fra lvl 1, DE --> Chaos.)

Si du er Undead Starting area --> Silverpine forest --> ... ---> Stranglethorn Vale

På hvilken lvl/rank kommer Chaos, Greenskins og Dark Elfs til "Stranglethorn Vale" ?

Distructiom og order wuester i samme zone. men ikke i samme område. og ja Zoner er store. du møter folk i "full" scale RvR på ca lvl 5-7 kommer an på hva du driverpå med.

Skrevet

Distructiom og order wuester i samme zone. men ikke i samme område. og ja Zoner er store. du møter folk i "full" scale RvR på ca lvl 5-7 kommer an på hva du driverpå med.

Så, hvis jeg velger en Greenskin, så vil jeg (hvis jeg følger "storyline") alltid queste i greenskins-områdene. Eller hvis jeg er Chaos, vil jeg "alltid" gå rundt i mørke og dystre soner!?

Skrevet (endret)

Nei, du kan fly/dra hvor du ønsker når du vil, bare ikke i høyere tier hvis du ikke er høy nok rank enda. Flight Master er din venn.

Edit: Du får quester i blant som ber deg dra til de andre stedene for å snakke med en fyr osv.. Men for det meste så er questene du tar i området hvor du får de.

Endret av Nitrius
Skrevet

Da har jeg hatt mine første par dager i Warhammer og trives godt. Spillet har dog skuffet meg noe. Startet en DoK da dette var karakteren jeg spilte mest med i OB. Grafikken, som jeg lenge trodde var WoW med litt shine var mye bedre nå som EA var igang (mulig det var bare en innbilling at det var dårlig). Så langt er vel det meste som alle andre MMO, grindfest 2000. Er litt skuffet over variasjonene i questene. Det er det samme opp og i mente(ikke at jeg trodde det ville bli noe særlig annet), og PQ som alle hauser så opp, joda det er moro... I starten. Nå et stykke inn i spillet er dette bare et skikkelig stykke grinding. Litt kjipt at den kuleste PQ bossen jeg har sett til nå, var den i PQ1 hos Empire. Nå virker de alle blasse å kjedelige. En annen ting som irriterer meg veldig er questinventorybagen. Noen ganger på et quest holder det å trykke på et element du skal trykke på,mens andre ganger må du ned i bagen å knote for å finne tingen du trenger. Dette virker så random, og det irriterer meg hver gang.

Alt i alt koser jeg meg. PvP er moro, selv om jeg ikke har deltatt altfor mye. Guild systemet virker meget bra, med levler og unlockables. Tome er jo som ALLE har nevnt før helt genialt. Har heller ikke møtt noen ninjalootere enda.

Et lite bilde av meg ute å spankulerer en tur.

255964.jpeg

Skrevet

da har jeg kjøpt WAR, kjøpte det på EAstore når jeg så at early accses var tilbake, men har et problem, selv om bestillingen har gått gjennom, vil ikke EA downloaderen la meg laste det ned,den pilen som skal være grønn når spillet er klart er ennå grå, kan ikke skjønne hvorfor, har jo fått cd key.. håpet og få det ned i morgen for da har jeg fri fra skolen :p

Skrevet

Fantastisk spill. Fleksikontoen på jobb blir nok fort oppspist ^^ Bortsett fra ett par småbugs som sikkert fort blir fiksa, er det bare en ting jeg er misfornøyd med.

Jeg spiller destruction på "Karrag Orrud". (eller noe i den dur) Virker som her er alt for lite folk som spiller order, noe som jeg tror er grunnen til at ventetiden for å komme i scenario er fryktelig lang.

Jeg er ikke tilhenger av servermiksing i scenarioer, men dersom det ikke blir mer ballanse mellom lagene tror jeg ventetiden kan bli så irriterende at jeg heller ønsker en miks. Alternativt at jeg "må" starte ny character en annen plass.

Uansett veldig tidlig enda. Mye som kan forandre seg.

Skrevet
da har jeg kjøpt WAR, kjøpte det på EAstore når jeg så at early accses var tilbake, men har et problem, selv om bestillingen har gått gjennom, vil ikke EA downloaderen la meg laste det ned,den pilen som skal være grønn når spillet er klart er ennå grå, kan ikke skjønne hvorfor, har jo fått cd key.. håpet og få det ned i morgen for da har jeg fri fra skolen :p

sitter å ikke får til å laste ned jeg også ;p har du mottatt headstart key og bonus item key?

Skrevet

Jeg hadde sterk tvil om hele opplegget, men var villig til å gi de en sjangs jeg hadde jo tross alt betalt for spillet, selv om jeg måtte stresse sykt for å få tingene. Nå som jeg har spilt noen timer å prøvd meg frem til den klassen jeg vil forsette å spille.

Noe jeg selv har føler når jeg spiller er at jeg ikke sitter å irriterer meg over at jeg ikke er høyt nokk lvl. Som en ofte føler i mmo spill, at en alltid er for svak til det ene og det hinn. At lvl spiller inn er helt klart, men den har en mindre rolle for å ha det gøy å spille.

Skrevet

Fikk svar fra EA nå, veldig skuffende må jeg si. svaret jeg fikk var:

Hei!

Du kan vente litt til og får se om du får koden da, om du ikke får koden imorgen så kan du sende meg order bekreftelsen så kan jeg gi deg pengene tilbake, beklager dette.

Med vennlig hilsen

Sherzad Nader CS Agent

EA-Support:

+47 21 03 33 97

Oppentider: Mån - Fre 13 - 17

Electronic Arts Sweden AB Johanneslundsvägen 2, 19461 Upplands Väsby Sweden Reg. No. 556502-9062

Vær Vennlig svar på denne email – send ikke en ny, Beskriv gjerne problemet så nøye som mulig sånn att vi kan feilsøke mer effektivt, send med gjerne filen dxdiag.txt samt screenshot på ett eventuellt feilmelding. Instruktioner for hvordan man får fram dxdiag.txt-filen finns i spillmanualen.

Skrevet
fikk akkurat en mail i fra Gamezone.no, GOA does it again

"Electronic Arts og GOA har klart å surre det til litt med litt

produksjonsproblemer - så denne ble forsinket inn til landet. Vi håper på å

få CE i løpet av morgendagen, hvis ikke blir det nok torsdag før vi får

sendt det ut.

Beklager dette."

Hmm.. jeg har ikke fått noen slik mail fra gamezone, håper ikke de har surret det til med bestillingen min. Gjør meg ikke noe at jeg må vente på CE siden jeg ikke har tid til å spille om dagen uansett, men jeg vil ha den før eller siden.

Skrevet (endret)

Fekk akkoratt samme svar tommentmn og da har eg svarte meg kjøpt det to ganger, på lørdag og 00:45 i natt :(

Hei!

Du kan vente litt til og får se om du får koden da, om du ikke får koden så kan du sende meg order bekreftelsen så kan jeg gi deg pengene tilbake, eller så kan vi forlenge din nedlasting, og da kan vi forlenge det til 3 år.

Det er ikke sikker om det finnes flere head start koder. beklager.

men som sagt du kan vente litt til.

Med vennlig hilsen

Sherzad Nader CS Agent

Endret av X672
Skrevet (endret)

Håper jeg får startet å spille på release iaff..

utrolig dårlig av EA å vente 2 dager med å svare da.

tror at den lille sinte mailen jeg sendte for en times tid siden hadde litt effekt.

Endret av tommentmn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...