Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er du SE eller CE Pre-order? CE kan starte idag "afternoon" en eller annen gang. SE starter på mandag klokka 9am CET.

Endret av Nitrius
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så jeg må vente til Mandag? Klokken?

Har fått aktivert headstart koden, det fikk jeg for lenge siden, men får ikke logget inn i det hele tatt?

Er vell fordi jeg ikke har tilgang før mandag da?

Det blir tillgang i ettermidag, hvis alt går etter planen.

noe det sikkert gjør. Er jo bare CE som kan logge i dag :D

Skrevet
Kunne å gjerne tenkt meg å spille med noen herfra, kameratene mine nekter å rive seg fra wow for warhammer desverre:/

Bare skaff deg noen nye venner:)

Skrevet

Vi har bestemt oss for å spille Order. Jeg tror at det kommer til å bli mye køer og slikt på destruction, pluss at vi begge ville spille klasser som var på Order siden. De fleste andre jeg kjenner som skal spille velger også Order så da er valget enkelt for meg hvertfall. :)

Skrevet (endret)
Skal dere spille på karak eight peaks? hadde vært tøft og ha noen norske og spille med på order siden.

Ja vi kommer på Karak Eight Peaks, det er planen foreløpig værtfall.

Edit: Order som Jext sa.

Lagde en server tråd for headstarten.

Endret av Nitrius
Skrevet
Jeg syntes Bright Wizard var den kuleste klassen, men så både ønsker og pleier jeg å spille på den "slemme siden" og det er ingen Bright Wizard der :(

Er ikke sorc på desto siden klin lik bright wizard?

Skrevet (endret)
Serverene åpner 15.30 CET, er det halv seks norsk tid ?

Det er halv 4 i norsk tid, tror jeg. Tidene GOA har lista opp på siden sin til nå, har værtfall stemt med tiden her i Norge.

Endret av Nitrius
Skrevet (endret)

Kommer til og hete "Zanz" på karak eight peaks, og spille på order, så når early acces starter er det bare og si ifra så legger jeg til vennelisten

Har litt lyst til og spille på "Burlok" serveren (Rp-core) Skal ivertfall prøve meg der også.

Rollespille en pyromanisk Bright wizard :dribble:

Endret av Sjokoladefisk
Skrevet
Jeg syntes Bright Wizard var den kuleste klassen, men så både ønsker og pleier jeg å spille på den "slemme siden" og det er ingen Bright Wizard der :(

Er ikke sorc på desto siden klin lik bright wizard?

Animasjonene er hvert fall mye svakere, samt sorc er vell Dark Elves only? *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...