Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hm. Nå blir den stuck på "Starting product patch" i sånn 10sek før den går tilbake til "autenchation failed, please re-enter your login credentials"

Da har ikke kontoen blitt validert enda.

Skrevet

Så og si alle skal ha nå ja, på tide å legge bak seg alt av stygge ting som har blitt sagt. Men vi vet alle spesielt meg selv hva frustrasjon kan gjøre. lykke til:)

Skrevet

Det er fortsatt en del som ikke har fått, men jeg tror faktisk at vi begynner å nærme oss at majoriteten sitter med tilgang. Lagde meg noen nye chars på en del servere. Og hver har hundrevis med nye lvl 1-3s.

Skrevet (endret)

HAHAHA JEG HAR VENTA 30 T NÅ!!!!!!! KOMMER MEG IKKE INN, HAR IKKE FÅTT MAIL :wallbash:

hvor kan jeg lage ny acc, send link. den er jo nede på war

Endret av Leppetroll
Skrevet

Endelig kommet meg inn i spillet.

Har vel registert koden 3 ganger ellerno.

Ikke fått mail ennå, men det virker :)

Skrevet
Begynner å mistenke at det er noe galt med registreringen min. Vil det ha noe for seg å registrere seg på nytt med samme beta kode?

Tok meg 2 dager, så bare vent du :)

Skrevet (endret)

Fikk en haug e-mail fra goa nå, alle failed som jeg tenkte. Null info om kontoen min, feilen ligger trolig i at jeg bruker nick ikke login navn, tærer skikkelig på nærvene!.

Trolig er det lettest å prøve og glemme hele greia ).

edit

fikk flere e-mail nå, den nye virker heller ikke for kontoen er ikke vertifisert. Men har ikke fått noe e-mail slik at jeg kan vertifisere den.

Endret av simalarion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...