Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som er medlem på Warhammer Alliance så kan vi prøve og klage samen der

 

 

 

klage? det hjelper ikke en pøkk, det er nok allerede tusenvis av andre som gjør den jobben for meg  :yes:

 

 

 

 

Er det noen her som er medlem på Warhammer Alliance så kan vi prøve og klage samen der

 

 

 

klage? det hjelper ikke en pøkk, det er nok allerede tusenvis av andre som gjør den jobben for meg  :yes:

 

det er vært og prøve

Lenke til kommentar

Himmel og hav for noe forbanna surr dette er!.

 

Endelig fått lastet ned slik at det fungerer, men nå får jeg ikke logget på pga invalid login navn. Brukes det her et annet login navn i forhold til login navnet man bruker på beta key registration?. Tydligvis så har jeg registrert meg da min e-mail er registrert, men ser videre at de opperer med to brukernavn - et som er nick og et annet som er login - slik idioti skulle det vært en lov mot, det er jo ikke sjangs i havet å få frem noe info eller hjelp med sin konto på noen måte.

 

Noen som kan hjelpe meg på sporet her?, tydligvis fikk jeg registrert beta nøklen men det login navnet funker ikke når jeg skal starte spillet, jeg har heller ikke fått noen e-mail, den ble registrert mitt på dagen i går. For et j... kaos!.

Lenke til kommentar

Flere som har fått startet spillet uten beta key(som ført kom i mellom registrerings biten), jeg burdet i alle fall kommet forbi login biten som popper opp først. Dere bruker det samme login navnet som da dere ber om Beta key ikke sant?. Får jo ikke frem noe info om din konto på den bedritene flash siden så må plage dere.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

"Welcome to war"

 

Warhammer® Online: Age of Reckoning™ is a massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) set in a fantasy world where the armies of Destruction and Order are pit against each in an endless succession of battles. Pick your side and contribute to the victory of your comrades-in-arms.

 

Please remember that your login is private and that you should not share it with anyone. Your username is the public name that is displayed when you log onto the portal.

 

Er dette den confirmation mailen? Fikk den igår kveld men får fortsatt ikke logget inn

Lenke til kommentar
"Welcome to war"

 

Warhammer® Online: Age of Reckoning™ is a massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) set in a fantasy world where the armies of Destruction and Order are pit against each in an endless succession of battles. Pick your side and contribute to the victory of your comrades-in-arms.

 

Please remember that your login is private and that you should not share it with anyone. Your username is the public name that is displayed when you log onto the portal.

 

Er dette den confirmation mailen? Fikk den igår kveld men får fortsatt ikke logget inn

 

Fått den og en lignende 1 til. Så da er det bare å vente på den 3. siste?

Lenke til kommentar
Flere som har fått startet spillet uten beta key(som ført kom i mellom registrerings biten), jeg burdet i alle fall kommet forbi login biten som popper opp først. Dere bruker det samme login navnet som da dere ber om Beta key ikke sant?. Får jo ikke frem noe info om din konto på den bedritene flash siden så må plage dere.

 

himmel, man kan skrive hva f... man ønsker under beta registrering, den går mellom uansett hva man skriver. Med andre ord er det ikke sikkert det er riktig login navn jeg bruker, noe som sikkert føkker opp beta key sjekken samt innlogging (trolig sitter stakkarne der og sjekker manuelt!!). Det er ingen steder jeg kan få tak i infoen nå ( er jo sikker snart 5 mnd siden jeg registrerte kontoen, sikkert brukt mitt vanlige brukernavn som nick og noe jeg jeg ikke husker nå som login navn). Blir bedre og bedre dette her.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
omg.... dette er noe jævla skiit :realmad:

 

når noen får mailen for activated ob key, kan de poste den her?

 

 

lol dette her er latterlig hvis ob slutter om 4 dager....

 

"Greetings,

 

Your code hasn't been registered. Click here to view the reason.

 

The login you used is: xxxxxxxxxx

The code you used is: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Please check your login, password and code carefully before doing another attempt.

 

The WAR Team

 

To log onto the portal, please visit Warhammer® Online: Age of Reckoning™ - Europe

General User Conditions and Code of Conduct"

 

Dette er det eneste jeg har fått. Noen som vet hva det betyr. Er det de som tuller, eller er det jeg som har feil beta nøkkel?

 

BTW; "Click here to view the reason." denne linken følger bare til war-europe som sier authentification failed, please check...

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...