Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Hei: sliter med å få lastet ned spillet. Kan bruke cliten jeg laster ned på war-europe.com , men tar så lang tid. Kjøpte spillet på ea games så da kan jeg vel laste det ned fra fileplanet.

Fikk lastet ned første delen ( 1av7), men når jeg skal laste ned del 2 står det at det er noe galt med emailen min, skjønner ingen ting nå:S

Noen som har forslag hva jeg kan gjøre.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vært inne i spillet i ca 2 timer nå (har ikke fått mail enda)

 

spiller chaos chosen... alt i alt er dette rimelig bra til å være beta.. og gameplay er gøy :)

 

tenkte jeg skulle slenge opp noen screens... (har grafikken på max men de har satt max grafikk under middels eller noe)

 

post-100141-1220992271_thumb.jpg

post-100141-1220992292_thumb.jpg

post-100141-1220992309_thumb.jpg

post-100141-1220992322_thumb.jpg

post-100141-1220992344_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Haha <- psykostisk latter. Fått 30 avslag e-mail, finner ikke for alt i verden ut hva jag valgte som login navn (hvorfor i helvete må man velge 2 navn, bruker bestandig simalarion så har jeg selvsagt valg det som nick og ikke login. HIMMEL). Har nå laget 7 noe kontoer på 3 andre e-mailer men får ikke mellom noen vertifisering på noen av dem.

 

Begynner jeg virkelig å bli gal, tror jeg få gå meg en lang tur og telle sakte til ti hele veien.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jeg fikk endelig min kode nr 2 til å virke, dvs. at jeg har ikke fått mail enda, men etter litt prøving og feiling på å logge inn på klienten så kom det.

 

Spillet virker utrolig kult så langt, en slags god mix mellom Lotr og wow.

 

 

 

 

 

 

 

noen mulighet for å se hvor mange fps jeg har?

 

ER DET BARE MEG ELLER BLIR JEG DISCONECTED HELE VEIEN?!?!?

Lenke til kommentar

Jeg spamma registreringssiden med koden min 3 ganger og i dag kunne jeg endelig spille, har enda ikke fått noe mail så dere som ikke har fått mail FORTSETT å skrive inn koden deres og prøv å logge inn på Mythic patcheren, det går tilslutt ;)

Jeg er for trøtt til å teste spillet noe særlig i kveld og bare spør om dere har det morsomt ? ER humoren noe man legger merke til med en gang ? Er det bra stemning

Skal teste spillet fullt ut i morgen tidlig .

Lenke til kommentar
Ingen som har en e-mail å treffe dem på?. Har sent e-mailer til feks bugreport og en kontakt person for Beta testen men det er neppe riktig og jeg kommer ikke til å få svar.

 

Spis Bæsj og dø GOA, nå legger jeg meg.

 

VEL TALT, gledet meg altfor lenge til dette. og så kommer de franske gutta og kuker det til for meg IGJEN!!! håper på et par dager med OB før release ihvertfall!! GOA vet ikke hvordan man takler kunder og har ikke noe anning om hva kunde service er!

 

 

Blir trist å høre dere snakke om ob, og se bilder :cry:

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar

Spilt meg til lvl 5 med en shadow warrior og er knall fornøyd. Er artig på så mange mulige måter og en del å sette seg inn, men på en artig måte. Ser ut som lore er viktig her for de som er intressert. Public quest var jo bare aweosome og alt klikket som det skulle for min del.

 

Får game litt lenger utover inatt og nyte det så godt jeg kan

Lenke til kommentar

humoren? Har ikke sett noe til nåe humor,men mulig jeg er for trøtt. Grafikken var ikke noe å juble over. Føltes veldig WoW ut,men hører folk sier den er justert ned for beta sin skyld. Animasjonene som folk har klaget på sier jeg meg litt enig i. Ser liksom litt stakato ut. Hvis det ordet betyr det jeg tror :p PQ var morsomt, men litt kaotisk i oppstartsområdet. Mest irriterende bugen så langt: Invalid attack target eller hva det nå heter. Får det forbanna hele tiden. Spillet så langt virket altfor altfor lett. Greit jeg spiller en healer,men jeg har de 5 første levlene ikke vært i nærheten av å dø enda jeg har tatt på meg endel mobs. Frameraten var meget bra( kanskje som et resultat av nedsatt grafikk). Combat var som alle andre mmorpgs så langt, bestående av mye spamming av den ene skillen jeg har til nå som gjør grei dmg, innimellom avbrutt av å hive på en curse eller en heal(selv om det er sjeldent). Virker som et greit spill,men sier meg ikke overbevist enda. Skal jeg være ærlig så hadde jeg det mer gøy første gangen jeg slapp løs i AoC.

Lenke til kommentar

Spilte opp til R5 RVR5 nå i kveld sammen med en kompis, lenge siden jeg har hatt det så morro. :D

 

Blitt enda bedre siden closed beta og det bare oser polish av start områdene. Jeg vet med sikkerhet at spillet også er utrolig bra fra lvl 31+ siden jeg testet det i Closed Beta, så jeg gleder meg utrolig til søndag når vi virkelig får startet opp. Får satse på at GOA klarer å ordne dette så vi får spilt.

 

BTW: Ved første anledning dere får på Renown Rank 4, skaff dere litt Renown gear. Ironbreakeren min slaktet villt når jeg fikk meg 2hånderen og litt gear med armor fra RVR vendoren. Med healer i ryggen hamret vi over destruction i et episk scenario. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...