Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I alle mine dager. Der fikk jeg jaggu mail. Dessverre var keyen not valid. Pussig at man klarer å skrive koden inn feil når 8 og B ser helt klin lik ut. Er tilogmed et tegn som ser ut som en krysning av B og 8, hva faen trykker man da :p Vet iværtfall hvilken kode som er rett nå, forhåpentligvis.

 

Edit: Jeg tror jeg dåner. Jeg får patche spillet!

Flaks for meg at jeg i løpet av dagen ha lagt inn koden på to forskjellige kontoer med to forskjellige versjoner av koden.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Får faen meg patche jeg også nå :) men med en helt annen login inn enn det jeg har prøvd før, min gamle beta account som jeg mekka looong back! Meeeen GOA har sikkert noe lureri på gang, så jeg ikke får testa det.

 

Edit: ikke fått noe mail heller, kanskje de fant ut at mail opplegget tok for lang tid, så de bare validerer alle applys med valid keys som kommer inn?!

Endret av Xenofex
Lenke til kommentar

De sitter helt sikkert å gjør det manuelt, for når man registrerer beta key kan man skrive hvilket login navn man ønsker, det går mellom uansett (feks aøfhaøfjaæfafæ).

 

Et jævla stort problem for meg er at tullingene skal ha brukere til å regsitrere seg med et eget nick og login navn. Selvsagt husker jeg bare nick navnet jeg valgte og har ingen mulighet til å finne det noen sted nå som alt er nede. Sitter og prøver alt mulig nå mens jeg sender nye registreringer. Super morro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...