Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For dere som ikke har fått mail etter å ha validert koden anbefaler jeg å spamme valideringen.

 

Fikk et tips om dette etter å ha ventet 13-14 timer selv. Spammet en ca 20 ganger og fikk mail nesten med en gang. Dette har funket for alle i guilden min. Helt sprøtt :mad:

 

takk, skal prøve når jeg kommer hjem, er faen på skolen til halv 4 idag :thumbdown:

Lenke til kommentar
For dere som ikke har fått mail etter å ha validert koden anbefaler jeg å spamme valideringen.

 

Fikk et tips om dette etter å ha ventet 13-14 timer selv. Spammet en ca 20 ganger og fikk mail nesten med en gang. Dette har funket for alle i guilden min. Helt sprøtt :mad:

 

Dette funker faktisk! Etter å ikke ha fått noen mail så spammet jeg activation sida 7-8 ganger. Nå, 10 min senere, dumpet mailen ned i postkassa og jeg kunne logge inn og patche. Fy faen for et opplegg... :roll:

Lenke til kommentar
For meg akkurat nå, som har sittet 48 timer uten å i det hele tatt komme nær til betaen, så er jeg ikke mer happy. får jo ikke lov til å patche engang. spillet blir snart avbestillt, det her er den verste opplevelsen i mmorpgs ever

 

visst du avbestiller spillet pågrunn av en screwup på betaen..vell så..xD

eg kommer ikke til å gi fan i spille pga betaen..men derimot fucker dei på releasen da...gir eg fan i spillet i et par måna, og kommer tilbake når ting er ok

Lenke til kommentar
For meg akkurat nå, som har sittet 48 timer uten å i det hele tatt komme nær til betaen, så er jeg ikke mer happy. får jo ikke lov til å patche engang. spillet blir snart avbestillt, det her er den verste opplevelsen i mmorpgs ever

 

Herregud. Dette er BETA! De har LOV til å gjøre slike feil nå.

 

Er flere her inne som burde tatt seg en "chill pill".

 

Dette er jo en fase der det "skal komme" feil slik at de får rettet dem opp før retail. De har tydeligvis VELDIG stor pågang. Ser flere av serverene der inne begynner å fulle seg opp. Så det virker tydeligvis for veldig mange andre.

 

Virker som om folk tror det er en menneskerett å få spille i en beta. Fra vårt ståsted er jo beta bare "waste", du må jo begynne på ny når retail kommer :D

Lenke til kommentar

Har ikke noe å si, jeg har betalt 130kr for å spille noe som ikke funker og andre har ikke betalt en shit å spiller akkurat nå. for meg er det en enkel sak. Jeg kan tolere at spillet går dårlig i en beta, men at man ikke engang kommer inn er uakseptabelt.

 

driter forøvrig i hva andre syns om akkurat det jeg sier, skal vedde på at over 1000 "fans" worldwide sitter å sier det samme som meg.

Lenke til kommentar
For meg akkurat nå, som har sittet 48 timer uten å i det hele tatt komme nær til betaen, så er jeg ikke mer happy. får jo ikke lov til å patche engang. spillet blir snart avbestillt, det her er den verste opplevelsen i mmorpgs ever

 

Herregud. Dette er BETA! De har LOV til å gjøre slike feil nå.

 

Er flere her inne som burde tatt seg en "chill pill".

 

Dette er jo en fase der det "skal komme" feil slik at de får rettet dem opp før retail. De har tydeligvis VELDIG stor pågang. Ser flere av serverene der inne begynner å fulle seg opp. Så det virker tydeligvis for veldig mange andre.

 

Virker som om folk tror det er en menneskerett å få spille i en beta. Fra vårt ståsted er jo beta bare "waste", du må jo begynne på ny når retail kommer :D

 

Ja det er beta, men det er likevell grenser. dette hinter litt om hva som kommer til og sje på lunch, med mindre de har lært av denne feilen da, no jeg håper de har gjort. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...