Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Har spilt noen timer nå, klarer faen ikke like spillet! Irriterer meg grenseløst, jeg var fast bestemt på å like spillet uansett siden det er warhammer, men får ingen warhammer feeling whatsoever. I tillegg er spillet bare matt og kjedelig, uten jeg kan forklare det skikkelig. Godt jeg har noen dager til å spille på, før jeg eventuelt avbestiller :\

 

Muligens er jeg bare mett på slike mmorpg spill, det er jo så fantastisk likt alt annet en aoc og eve.

 

Noen startområder er bedre enn andre. Jeg vil anbefale å prøve greenskin områdene. De gir etter min mening den beste spillopplevelsen, spesielt hvis du tar deg tid til å lese questene :)

 

De andre start områdene er desverre litt generetiske. Synd de ikke fikk gjort litt mer for å forbedre disse. HE/DE er spesielt fæle etter min mening.

 

Dark Elf startområde er jo helt fantastisk. Så mørkt og så mye torturering og lidelse. Nydelig. Men skal jo nevnes at jeg ikke har spilt greenskin området så kan godt være det er enda bedre.

 

Det er vel mer at ting virker litt tilfeldig plassert. DE har den desidert største T1 PQ bossen i spillet. Det i seg selv er ganske morsomt, men den er ikke like bra skriptet som den første greenskin PQen. Den lille byen du først kommer inn i virker veldig generetisk og plassert på en plan overflate. Skogene er mer som doter de har slengt ut rundtomkring p.g.a. questen.

 

I greenskin området så blir du slengt rett inn i kampen for å ødelegge et svært dvergeslott. Og hvis du leser questene så henger mange sammen. Den første PQen handler om å bryte ned slottsdøren. Du blir slengt opp til toppen av slottet med en katapult etc. Det hele har et gjennomført tema istedet for at du får en quest for å gjøre en ting og deretter en ny quest for å gjøre noe komplett forskjellig uten sammenheng med den første questen.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey, så jeg kommer inn i beta hvis jeg forhåndsbestiller, fra HVILKEN SOM HELST butikk/nettside? Isåfall, hvor bestilte dere/hvor bør jeg bestille? :)

 

Det er ikke vits i og prøve og komme seg in i betaen før du får registrert deg tasta in koden fått meilen fra GOA så har det gått 10 år :p

 

Er det noen som kan gi meg et seriøst svar på spørsmålet mitt? Hvordan er det egentlig dette fungerer? Hvis jeg for eksempel bestiller spillet på cdon.com, vil jeg da få en mail av dem rett etterpå hvor det står en kode? Jeg skjønner lite at the moment :)

 

Her er et seriøst svar OB sluter om 4 dager vis du ikke har registrert deg på siden til GOA så må du ha god tid hetter det må du vente i timer kanskje til og med dager på meilen fra GOA og vis den kommer så må du gjennom det same bare for og taste in koden til OB og håpe på det beste

Endret av storape
Lenke til kommentar

haha har ventet i 24 t nå får mailen fra GOA, men hvpr blir det av den? kamerat av meg sendte inn for 2 t siden og fikk den nå!!! blir sur som... :wallbash: regner det er fler her som er det problemet.

kommer Authenicathion failed. Please re-enter your credentials. kommer det hos dere og?

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar
Er det noen som kan gi meg et seriøst svar på spørsmålet mitt? Hvordan er det egentlig dette fungerer? Hvis jeg for eksempel bestiller spillet på cdon.com, vil jeg da få en mail av dem rett etterpå hvor det står en kode? Jeg skjønner lite at the moment :)

 

De eneste norske butikkene som gir early access er EA-store og CDON.

Her kan du kjøpe standard edition med early access fra CDON:

http://www.cdon.com/main.phtml?nav=10504&a...howlist=2133245

 

Edit: Oida, var visst lenge siden jeg har oppdatert siden. Kan hende dette alt er svart på

Endret av GW
Lenke til kommentar
Er det noen som kan gi meg et seriøst svar på spørsmålet mitt? Hvordan er det egentlig dette fungerer? Hvis jeg for eksempel bestiller spillet på cdon.com, vil jeg da få en mail av dem rett etterpå hvor det står en kode? Jeg skjønner lite at the moment :)

 

De eneste norske butikkene som gir early access er EA-store og CDON.

Her kan du kjøpe standard edition med early access fra CDON:

http://www.cdon.com/main.phtml?nav=10504&a...howlist=2133245

 

Edit: Oida, var visst lenge siden jeg har oppdatert siden. Kan hende dette alt er svart på

 

TAKK!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...