Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spilt litt i dag morgen, og vel ja det tok ikke helt av. Men har ikke spilt så mye og det er jo en del nye ting å sette seg inn i. En ting er i allfall sikkert, herregud så dårlig warhammer stemning jeg fikk, rettere sagt, jeg fikk ingen warhammer stemning. Noen andre warhammer fans som vil uttale seg? Fikk ikke følelsen av å være i the old world i det hele.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis kommer ikke Sony inn og tar over, for da er Warhammer dødsdømt (bare se på Matrix Online og Star Wars Galaxies, tror Sony med vilje saboterer alt som ikke har everquest i navnet sitt).

 

EDIT: Glemte jo selvsagt å si at jeg har endelig fått logget meg inn og har begynt å patche Warhammer. Tok cirka 15-30 min etter at jeg fikk bekreftelses brevet.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar
13 hours and counting...

i desperasjon..registrerte jeg koden en gang til..fhuuump sa det..tok 2 min så var mailen der..

Regner med at det er ikke noe vits å kødde med "live game head start koden enda"?

 

Noen andre som har fått denne: Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.

 

 

Har ventet 14 timer siden jeg regga kode nr 2, still no answer og heller ikke login. Så jeg regga på nytt for en halvtime sida, håper det går, kona vil spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...