Gå til innhold

Winamp 2.90 beta

Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult! :D! Men mener det er unødvendig av Nullsoft å intregrere video-støtte.. windows mediaplayer er mer enn bra nok til dette (mener jeg)... (eller WinAmp 3 da :lol: )

Skrevet

Hey!

Endelig...Jeg trodde 2.xx var lagt ned for _lenge_ siden jeg.

Fint at de ser at ganske mange forsatt holder seg til 2.xx og at de gjør noe med det.

Skrevet
Nå skal Nullsoft kombinere Winamp3 og Winamp2 og lansere Winamp "5" til sommeren  :woot:  

Så blir vel ikke folket fornøyd da heller -> og nullsoft må utvikle WA2 videre og så kombinere WA5 og WA2... til Winamp7 eller blir det Winamp10?

:-?

Skrevet

De skal forkaste alt som er i Winamp 3 (unntatt skin-support) og bygge videre på Winamp 2.xx.

Winamp 5 kommer til å inneholde support for alle 2.xx og 3 skins som er laget, samt alle 2.xx-plugins (som manglet i 3'ern).

ENDELIG har gutta tatt til fornuft. Får håpe de utelater video-avspilleren også, eller ihvertfall en option om å ikke legge den inn.

Skrevet

liker ikkje mediaspillere som tar alt for masse ressurser..

slike som winamp3 og windows media player, det går ikkje an å ha dei oppe mens eg gjer andre ting..

winamp 2x rewler gata!

Skrevet

liker ikkje mediaspillere som tar alt for masse ressurser..

slike som winamp3 og windows media player, det går ikkje an å ha dei oppe mens eg gjer andre ting..

winamp 2x rewler gata!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...