Gå til innhold

Ny Warhammer Cinematic og gameplay trailer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er den fulle 4 min og 30 sek lange cinematic traileren.

Og her er den i HD

Og en VELDIG god fanlaget gameplay trailer finner du her:

I know we're all looking forward to the big CGI trailer coming soon, however I've got something even better. Personally, I think it's the best trailer for the game yet. Something you can easily show to any MMO gamer and give them a glimpse as to what WAR is about. My friends, help us spread the WAR love and check out this amazing video by community member Kilrogg.

I'm not shy about saying this, but you really need to watch this thing more than once. Or in my case, I've watched it about 30 times. It's that good. Check it out.

Endret av Zappy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ganske så gudd ut det :)

Ikke det en sinematic sier mye om et spill, men kansje litt om hva speller og våpen kansje som kan ventest ?

Uansett, fleste nye mmo skal testes og gis en kjangs fra min side.

Skrevet

Sykt fet video.

Liker når spill har bra cinematics. Det gir spillet en følelse av å være mer gjennomført, og ikke minst skaper en sinnsykt bra stemning før du skal spille.

Skrevet (endret)

Her er en trailer de lagde for Order. Denne er ikke animert men er klipp de har tatt ingame med hjelp fra betatesterne. Det skal etterhvert komme en som er vinklet fra destruction siden også.

På slutten kan du også hvordan yttermuren på et "keep" ser ut ingame (det er også en indre mur som må tas ned for å komme til bossen).

Bortsett fra at det var unaturlig mange destruction som var plassert langs murene er det ganske representativt med antall spillere du kan ende opp med å se på skjermen samtidig. Dette var jo bare bilder fra betatesterne som frivillig stoppet kampen litt mens utviklerne fikk ta noen bilder :).

http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/hom...zigTrailer.html

EDIT: Ser ikke ut til at personen som tok opp klippene har aktivert skygge og lyseffektene.

Endret av Zlash
Skrevet

Glede seg. Skal hente pre-order pack på posten idag. Skal nok ha Collector edition også. :) Ble introdusert for Warhammer Fantasy Roleplay når jeg var i militæret for 13-14 år siden, vært bitt av basillen siden. :)

Heftig trailer som viser endel av det mørke og ikke minst brutale Warhammer universet!

Skrevet (endret)

Er jeg den enaste som synes den aldri fikk en høydepunkt? Som regel pleier disse trailerne å bygge mer og mer opp, men denne virket helt flat.

Endret av AvidGamer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...