Gå til innhold

Bra spill med bra singleplayer funksjon.


Jokerpoker

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et ps3 spill som jeg kan nyte minst like mye offline som online. (ikke noe som f.eks cod 4, der du ikke gidder å spille igjennom oppdragene flere ganger)

har sett litt på grid, men det så ikke helt ut som min stil.

 

gjerne under 18+ grensa >_>

takker for svar ;D

ps: grunn til at jeg vil ha offline greier, er at jeg ikke får sterkt nok signal til ps3'en osv.

Endret av Jokerpoker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker for svar :)

noen som har erfaringer med rock band? likte veldig godt de andre guitar hero spillene på ps2, og trommer ser jo kult ut :O

 

uncharted fulgte med ps3'en min men har aldri rørt det :O har bare ikke sett kult ut, men jeg skal prøve det nå :D

har også ratchet and clank: ToD

Lenke til kommentar

Rock Band er helt fantastisk, men dyrt og ikke ute på PS3 i Europa. Man kan dog importere da spill til PS3 er sonefrie.

 

Uncharted er et av de beste spillene som har kommet til denne spillgenerasjonen. Ratchet og Clank: ToD er også en veldig solid tittel som får en tilleggspakke på torsdag ved navn Quest for Booty (kommer på Playstation Store samt Blu Ray ved en senere anledning).

 

EDIT: Når det kommer til SKATE så er dette spillet "ødelagt" til Playstation 3. Spillet har store utslag av lag og screentearing. Men men SKATE 2 er på vei... så...

Endret av Ravn
Lenke til kommentar

Du kan prøve Burnout Paradise. Det er vel mest morro online, men det er nok å gjøre offline om du skal kjøre deg til 100%, og det er litt å gjøre når du tar challenges online for å få 101%...

 

Om du skal ha online og det er dårlig signal på trådløsen, få deg heller en lang kabel, med mindre det er snakk om at modemet er i øverste og PS3'en nede i kjelleren....

Lenke til kommentar
EDIT: Når det kommer til SKATE så er dette spillet "ødelagt" til Playstation 3. Spillet har store utslag av lag og screentearing. Men men SKATE 2 er på vei... så...

 

 

Hva mener du med ødelagt? Har testet både ps3 og 360 utgaven, og ser ikke annen forskjell enn litt lagging. Dette skjer sjeldent, og spillet fungerer flott. :hmm:

Lenke til kommentar
Du kan prøve Burnout Paradise. Det er vel mest morro online, men det er nok å gjøre offline om du skal kjøre deg til 100%, og det er litt å gjøre når du tar challenges online for å få 101%...

 

Om du skal ha online og det er dårlig signal på trådløsen, få deg heller en lang kabel, med mindre det er snakk om at modemet er i øverste og PS3'en nede i kjelleren....

 

Routeren elns (har ikke så veldig mye peiling på sånt) er i en annen etasje enn ps3'en. men jeg tror det kan fikses, ettersom broren min har sagt vi har hull i tak og gulv så vi kan trekke en lang kabel til ps3en :D. er det noe ekstra nedlastings ting til ratchet and clank? ;D har alltid vært fan av den serien

Lenke til kommentar
Ratchet og Clank: ToD er også en veldig solid tittel som får en tilleggspakke på torsdag ved navn Quest for Booty (kommer på Playstation Store samt Blu Ray ved en senere anledning).

 

Er ikke noen tillegspakke som kommer, det er ett stand-alone nedlastbart spill, som du ikke trenger originalen for å spille. :)

 

Ikke like svært som vanlige spill i R&C-serien, men til gjengjeld så blir det en god del billigere i PSN-butikken, enn hva som er vanlig for R&C-spill, når de er nye. :)

Lenke til kommentar
Routeren elns (har ikke så veldig mye peiling på sånt) er i en annen etasje enn ps3'en. men jeg tror det kan fikses, ettersom broren min har sagt vi har hull i tak og gulv så vi kan trekke en lang kabel til ps3en :D

 

Da er det ikke noe problem! Få litt hjelp av broren din, kjøp en kabel og kjør den opp til PS3'en. Dessuten er kabel en hel del mer pålitelig enn wifi, raskere og ingen balling med krypteringskoder.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Routeren elns (har ikke så veldig mye peiling på sånt) er i en annen etasje enn ps3'en. men jeg tror det kan fikses, ettersom broren min har sagt vi har hull i tak og gulv så vi kan trekke en lang kabel til ps3en :D

 

Da er det ikke noe problem! Få litt hjelp av broren din, kjøp en kabel og kjør den opp til PS3'en. Dessuten er kabel en hel del mer pålitelig enn wifi, raskere og ingen balling med krypteringskoder.

 

det har kommet opp et nytt problem da...

hullene vi har i tak og gulv er for smale til å få "hodet" til en internett kabel gjennom.

finnes det internetkabeler som man kan ta av og på "hodet"?

Lenke til kommentar
det har kommet opp et nytt problem da...

hullene vi har i tak og gulv er for smale til å få "hodet" til en internett kabel gjennom.

finnes det internetkabeler som man kan ta av og på "hodet"?

 

Skal du ha av pluggen på en slik kabel, må det kappes av og man må sette på et nytt et. Men har du en slik kabeltang, er det bare å kappe av, skrelle av litt av isoleringen, lære seg hvor de små ledningene skal inn og låse pluggen til ledningen med tanga. Hvis broren din er en sånn data-type, burde han kunne slikt.

Lenke til kommentar
... Hvis broren din er en sånn data-type, burde han kunne slikt...

kan vel ikke si han er veldig data-type... jeg kan vel mer sånt, men han får så klart ansvaret for dette fordi jeg er for ung >_<

 

men, kan det gå ann å kappe av tuppen uten en sånn tang? og er det en stor risiko for å ødelegge kabelen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...